3

افزایش روز افزون شبکه های ماهواره ای فارسی زبان، ارائه برنامه های متنوع

  • کد خبر : 2760
  • ۳۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۱

سید محمد حسینی با بیان اینکه نباید نگاه ها فقط به وزارت فرهنگ باشد گفت: تمامی دستگاه ها و نهادها باید درانجام فعالیت های فرهنگی خود را سهیم بدانند . تمامی دستگاه ها باید در مسائل فرهنگی، خود را سهیم دانسته و اوقات فراغت فرزندان و خانواده ها به ویژه در ایام تابستان را غنی […]

سید محمد حسینی با بیان اینکه نباید نگاه ها فقط به وزارت فرهنگ باشد گفت: تمامی دستگاه ها و نهادها باید درانجام فعالیت های فرهنگی خود را سهیم بدانند . تمامی دستگاه ها باید در مسائل فرهنگی، خود را سهیم دانسته و اوقات فراغت فرزندان و خانواده ها به ویژه در ایام تابستان را غنی کنند.
“سید محمد حسینی” شامگاه  دوشنبه در مراسم گشایش بیست و نهمین دوره اردوهای سراسری و منطقه ای کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: تمامی دستگاه ها باید در مسائل فرهنگی، خود را سهیم دانسته و اوقات فراغت فرزندان و خانواده ها به ویژه در ایام تابستان را غنی کنند.
وی با بیان اینکه به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در عرصه جنگ نرم با دشمنان نظام قرار داریم، اظهار داشت: اگر نسبت به این مسئله نگاه عمیقی وجود داشته باشد، متوجه می شویم که امروز دشمنان نظام با بسیج کردن تمام امکانات خود در صدد ترویج افکار و اندیشه های خویش در میان جوانان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی  با تاکید بر اینکه دشمنان نظام حتی قصد دارند شیوه زندگی خود را در جامعه ایرانی ترویج دهند افزود: نظام سلطه، جمهوری اسلامی ایران را مانع رسیدن به اهدافشان می داند و به همین دلیل در تلاش است با تمامی قوا به نظام ما ضربه بزند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد:هشت سال دفاع مقدس به دشمنان نظام ثابت کرد که جمهوری اسلامی ایران مرکز استقلال و بیداری جهان اسلام است.
حسینی، افزایش روز افزون شبکه های ماهواره ای فارسی زبان، ارائه برنامه های متنوع برای همه اقشار جامعه ایران از سوی این شبکه ها و تولید انواع سرگرمی ها و جاذبه های فرهنگی از جمله بازی های رایانه ای را از برنامه های دشمنان نظام برای ضربه زدن به جوانان ایرانی بیان کرد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه بسیاری از خانواده ها از عواقب این برنامه ها غافل هستند، افزود: اگر جوانان اعتقاد راسخ و اشنایی عمیق با مبانی اسلامی نداشته باشند نمی توان با هجمه های فرهنگی دشمنان مقابله کنند.
عضو کابینه دولت دهم ، افزایش برنامه های فرهنگی و اموزشی را از جمله راهکارهای ارتقاء سطح آگاهی نوجوانان و جوانان ذکر کرد و گفت: برگزاری اردوهای فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) موجب می شود دانش اموزان در یک فضای معنوی قرار گیرند.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بر افزایش اگاهی های سیاسی و اجتماعی دانش آموزان در این اردوها تاکید کرد و افزود: آشنایی با قرآن و بهره گرفتن از داستان های جذاب قرآنی باید در این اردوها از سوی مسئولان مورد توجه جدی قرار گیرد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خاتمه ، همچنین از آمادگی این وزارتخانه برای شناسایی استعدادها و شکوفا کردن آنها در عرصه تولیدات آثار و محصولات فرهنگی و هنری خبر داد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=2760

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر