1

دادگاه آمریکایی در پرونده دیوار مرزی به نفع دولت رای داد

  • کد خبر : 276378
  • ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۷

یک دادگاه تجدید نظر در ایالت کالیفرنیای آمریکا در پرونده شکایت فعالان محیط زیست از دولت دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور، به نفع دولت رای داد.

دادگاه آمریکایی در پرونده دیوار مرزی به نفع دولت رای داد

به گزارش افق آنلاین به نقل از د هیل، دادگاه فدرال تجدید نظر در ایالت کالیفرنیا روز دوشنبه در پرونده شکایتی که گروه های محیط زیستی به خاطر ساخت دیوار در مرز مکزیک علیه دولت ترامپ مطرح کرده بودند، به نفع دولت رای داد.

بر اساس رای قضات دادگاه که با نتیجه ۲ بر ۱ به نفع دولت ترامپ بود، قانون اصلاح قوانین مهاجرت و مسئولیت مهاجرت مصوب سال ۱۹۹۶ به وزارت امنیت داخلی آمریکا این اجازه را داده است تا برای ساخت حفاظ های مرزی، آیین نامه های محیط زیستی را نادیده بگیرد.

بر این اساس، دادگاه تجدید نظر رای دادگاه اولیه را نیز که به دولت فدرال اجازه داده بود تا نمونه های اولیه دیوار مرزی را در “سن دیه گو” ایالت کالیفرنیا احداث کند، تایید کرد.

طبق رای دادگاه تجدید نظر، راه برای گروه های مدافع محیط زیست به منظور شکایت از دیوار پیشنهادی ترامپ در امتداد مرز مکزیک بسیار سخت خواهد شد.

اختلاف میان دموکرات‌ها با کاخ سفید بر سر بودجه سالانه آمریکا و هزینه ساخت دیوار، موجب تعطیلی بخش‌هایی از دولت فدرال و بی‌کار ماندن اجباری کارمندان دولت برای بیش از یک ماه شده بود.

ترامپ تأکید کرده است تنها در صورتی بودجه مصوب را به امضا خواهد رساند که هزینه موردنظر وی برای ساخت دیوار در مرز مکزیک در بودجه لحاظ شود.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=276378

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر