2

مصوبات کمیسیون تلفیق درباره مالیات پزشکان در راستای ایجاد شفافیت است

  • کد خبر : 276455
  • ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۹:۳۸

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه جامعه پزشکی همچون سایر گروه‌های شغلی باید مالیات دهند و هیچ تفاوتی با بقیه ندارند، گفت: شاهد آن هستیم که گروهی از پزشکان مالیات خود را پرداخت نمی‌کنند و یا اینکه کم پرداخت می‌کنند.

مصوبات کمیسیون تلفیق درباره مالیات پزشکان در راستای ایجاد شفافیت است

افق آنلاین ، زهرا سعیدی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری توانا خبرگزاری فارس درباره مصوبات کمیسیون تلفیق درباره دریافت مالیات از پزشکان گفت: شفافیت درآمدی پزشکان هیچ ایرادی ندارد. جامعه پزشکی همچون سایر گروه‌های شغلی باید مالیات دهند و هیچ تفاوتی با بقیه ندارند.

وی ادامه داد: شاهد آن هستیم که گروهی از پزشکان مالیات خود را پرداخت نمی‌کنند و یا اینکه کم پرداخت می‌کنند و درحال حاضر هم ناراحت هستند. سازوکاری برای شفافیت در این زمینه باید ایجاد شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه پزشکان با هزینه بیت المال تحصیل کرده‌اند، گفت: پزشکان به تنهایی چیزی از خود ندارند و حاکمیت برای تحصیل، دانشگاه، امنیت و سایر موارد مرتبط به آن‌ها هزینه کرده است.

سعیدی افزود: مصوبه‌های کمیسیون تلفیق درباره مالیات پزشکان در راستای ایجاد شفافیت و جلوگیری از درآمدهای کاذب در این بخش است. امیدواریم جامعه پزشکی با پذیرش آن‌ها به قانون احترام بگذارند.

کمیسیون تلفیق مجلس در راستای مقابله با فرار مالیاتی و در قالب دو بند الحاقی به تبصره ۶ لایحه بودجه ۹۸، پزشکان را ملزم به استفاده از پایانه فروشگاهی (دستگاه پوز) و مراکز درمانی را ملزم به پرداخت ۱۰ درصد دستمزد پزشکان به حساب سازمان امور مالیاتی کشور بابت علی الحساب مالیات کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=276455

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر