2

رئیس رژیم صهیونیستی گفت: تهدید ایران، خطری پرقدرت است

  • کد خبر : 27652
  • ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۸

ما دولت کوچکی هستیم و جامعه جهانی باید با ایران مقابله کند

رئیس رژیم صهیونیستی گفت: تهدید ایران، خطری پرقدرت است.
شیمون پرز ضمن سخنانی در کنست(پارلمان) این رژیم تلاش کرد که لفاظی های بی قاعده برخی مقامات سیاسی و نظامی این رژیم علیه ایران را به حاشیه رانده و تصریح کند که اسرائیل در خط مقدم مواجهه و درگیری با ایران نیست. به همین دلیل هم وی ادعا کرد: خطراتی پرقدرت که از ناحیه ایران برمی خیزد، تنها متوجه اسرائیل نیست بلکه متوجه کل بشریت است.
رئیس رژیم اشغالگر ادعا کرد: ایران جاه طلبی های امپریالیستی دارد و می خواهد ابرقدرت منطقه بشود.
رئیس رژیم کودک کش صهیونیست که فقط در جنگ ۲۲ روزه غزه صدها زن و کودک تحت محاصره را به خاک و خون کشید می گوید ایران ناقض حقوق بشر است.
اظهارات پرز پس از آن صورت گرفت که یکشنبه هفته گذشته، نتانیاهو نخست وزیر اعضای کابینه را به شکل اضطراری جمع کرد و با اشاره به بیانات هشدارآمیز رهبر معظم انقلاب اسلامی، از اعضای دولت خود خواست بیش از این به وراجی و پرگویی درباره تهدید علیه ایران ادامه ندهند. وی تصریح کرده بود چنین وراجی هایی باعث می شود اسرائیل در خط مقدم مقابله با ایران قرار گیرد.
چند ماه پیش نیز ایهود باراک وزیر دفاع رژیم صهیونیستی تصریح کرده بود: ما دولت کوچکی هستیم و جامعه جهانی باید با ایران مقابله کند.
پرز در بخش دیگری از اظهارات ریاکارانه خود بی آن که به ترور جوانان دانشمند ایرانی و پیگیری اعمال تحریم های اقتصادی علیه ملت ایران اشاره کند، ادعا کرد «ما دشمن مردم ایران نیستیم و لازم نیست با دشمنی سپری کنیم. شما مردم با احساساتی هستید که خواستار دوستی و صلح هستید و نه مناقشه و جنگ».
برخلاف این اظهارات، برخی مقامات رژیم صهیونیستی طی هفته های گذشته ادعا کرده بودندکه به ایران حمله می کنند اما بیانات حکیمانه و قاطع رهبر معظم انقلاب، همان مقامات را به عقب نشینی صریح واداشت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=27652

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر