2

بیانیه‌ احساسی باشگاه تراکتورسازی: حماسه آفریدید

  • کد خبر : 276713
  • ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۶

امروز به یاری تیم محبوب خطه آذربایجان شتافتند و حماسه‌ای به یاد ماندنی در تاریخ فوتبال ایران به یادگار گذاشتند‌. حضور پرشور توام با نجابت هواداران تراکتور طی دیدار امروز، باردیگر جلوه ناب فرهنگ خطه آذربایجان را در فوتبال کشورمان بازتاب داد.

تراکتورسازی

باشگاه تراکتورسازی بعد از دیدار خود برابر استقلال از هواداران خود تشکر کرد.

 تیم فوتبال تراکتورسازی در یک دیدار حساس توانست آبی‌پوشان تهران را با یک گل شکست دهد. نکتۀ جالب توجه این بازی استقبال شدید هواداران تراکتور بود که باعث شد بعد از اتمام این دیدار این باشگاه با انتشار بیانیه‌ای از حضور آن‌ها تشکر کند. متن بیانیه‌ به شرح زیر است:

هواداران تراکتور امروز با حضور حماسی خود بار دیگر چشم‌ها را به سمت خود جلب کردند.
بیش از ۷۰ هزار هوادار روی سکوها، نزدیک ۲۰ هزار هوادار به طور ایستاده و از کوه‌های مشرف به ورزشگاه و ده‌ها هزار هوادار که به دلیل تکمیل ظرفیت ورزشگاه مجبور به بازگشت به خانه‌هایشان شدند، امروز به یاری تیم محبوب خطه آذربایجان شتافتند و حماسه‌ای به یاد ماندنی در تاریخ فوتبال ایران به یادگار گذاشتند‌. حضور پرشور توام با نجابت هواداران تراکتور طی دیدار امروز، باردیگر جلوه ناب فرهنگ خطه آذربایجان را در فوتبال کشورمان بازتاب داد.

 

تقدیر از حضور هواداران پرشورمان که زیر بارش باران، ایستاده و پایدار ماندند و تیم‌شان را حمایت کردند، در قالب هیچ جمله نمی‌گنجد. شما عزیزان در بازی امروز علی‌رغم همه دشواری‌ها، نجیب و سربلند، شخصیت وارسته هواداران پرشور  را به نمایش گذاشتید.همواره قدردان مهر و محبت‌تان هستیم و همگام شما برای اعتلای بیش از پیش تراکتور تلاش خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=276713

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر