4

علیرضابیگی:مصوبه منع حضور نمایندگان در بیش از سه دوره مبهم است

  • کد خبر : 278035
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۷

عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس، گفت: کمیسیون برای رفع ابهام از مصوبه ممنوعیت ۴ دوره کاندیداتوری متوالی نمایندگان به آقای لاریجانی نامه می‌دهد.

مصوبه منع حضور نمایندگان در بیش از سه دوره مبهم است

عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس، گفت: کمیسیون برای رفع ابهام از مصوبه ممنوعیت ۴ دوره کاندیداتوری متوالی نمایندگان به آقای لاریجانی نامه می‌دهد.

افق آنلاین ، احمد علیرضا بیگی درباره مصوبه ممنوعیت ۴ دوره کاندیداتوری متوالی نمایندگان، گفت: اعضای کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها تصمیم گرفتند تا نامه‌ای را به رئیس مجلس بنویسند تا از این مصوبه رفع ابهام شود.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی در تشریح ابهاماتی که در خصوص مصوبه مجلس وجود دارد، افزود: مصوبه امروز مجلس باید رفع ابهام شود، ممکن است برخی کاندیداها در انتخابات میاندوره‌ای به مجلس راه پیدا کنند یا اینکه برخی نمایندگان در اواسط دوره مسئولیتی را عهده دار شوند و سپس از نمایندگی استعفا دهند؛ در خصوص این نمایندگان ابهاماتی وجود دارد که آیا این افراد یک دوره نماینده بوده‌اند یا خیر؟

علیرضا بیگی گفت: ممنوعیت ۴ دوره کاندیداتوری متوالی نمایندگان با یک پیشنهاد فی‌البداهه در صحن مصوب شد و سوالات بسیار زیادی را مطرح کرد و برای اینکه این ابهامات برطرف شود، اگر رئیس مجلس این نامه را بپذیرد برای رفع ابهام باید صحن رأی گیری کند که پذیرش رفع ابهام باید با رأی ۲ سوم انجام شود.

مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=278035

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]