1

مبارک ارائه اطلاعات را به مجوز خروجش از مصر مشروط کرد

  • کد خبر : 27877
  • ۲۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۶

یک منبع آگاه در مرکز بین‌المللی که مبارک در آن بستری است از پیش‌بینی‌های وی در خصوص آینده مصر خبر داد

یک منبع آگاه مصری فاش کرد که حسنی مبارک حاضر شده است برای فرار از مصر اطلاعاتی جدید در خصوص اموال غارت شده مصر و توافقنامه گاز با رژیم صهیونیستی ارائه دهد.

به گزارش انجمن دانشجویان خبرنگار ایسنا، روزنامه مصری روزالیوسف، به نقل از یک منبع نزدیک به خانواده حسنی مبارک، رئیس جمهوری مصر نوشت: مبارک از همسرش خواسته است یکی از وکلای خانوادگی‌شان را برای مشورت در خصوص پیشنهادی مبنی بر ارائه اطلاعات جدید در خصوص اموال غارت شده مصر و توافقنامه گاز با رژیم صهیونیستی دعوت کند.

بنا به گفته این منبع، مبارک پیشنهاد کرده است که حاضر است در ازای بستن پرونده خود در دادگاه، اجازه خروج وی و خانواده‌اش از مصر به انگلیس، اعطای مهلت ۳ روزه برای حساب رسی به‌ دارایی‌هایش در مصر، دریافت مقرری ماهانه به مبلغ ۹۵ هزار پوند در انگلیس، اطلاعاتی در خصوص اموال غارت شده مصر که مسئولان مصر در تلاش برای بازگرداندن آن هستند و نیز اطلاعات جدید درباره توافقنامه گاز با رژیم صهیونیستی را به مسئولان جدید این کشور ارائه دهد.

از سوی دیگر، یک منبع آگاه در مرکز بین‌المللی که مبارک در آن بستری است از پیش‌بینی‌های وی در خصوص آینده مصر خبر داد.

بنا به گفته این منبع مبارک یک شب پیش از سالروز برکناری‌اش از قدرت گفته است که مصر در آینده به خاطر آشوبی که پس از برکناری وی کشور را فرا گرفته، دچار جنگ‌های داخلی خواهد شد.

مبارک همچنین اعلام کرده است که دلیلش برای نپذیرفتن پیشنهاد کشورهای دیگر برای اقامت در آنها این بوده که می‌دانسته مصر پس از وی دچار جنگ داخلی خواهد شد.

وی تاکید کرده است که هیچ رئیس جمهوری پس از او نمی‌تواند کشور مصر را حفظ کند و اگر از سرنوشتش خبر داشت، پیشنهاد کشورهای دیگر را می‌پذیرفت و مصر را ترک می‌کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=27877

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر