1

گفتگو جالب ایمون زاید با یک برنامه رادیویی در ایرلند

  • کد خبر : 27984
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۲:۱۸

یک روز پس از بازی به من گفته شد که یکی از هواداران جوان پرسپولیس که در حال تماشای بازی بود، پس از اینکه نتیجه را تغییر دادیم دچار هیجان شد و درگذشت.

ایمون زاید مهاجم باشگاه پرسپولیس در گفتگو با یک برنامه رادیویی در ایرلند به بیان تجربه خود از حضور در ایران و گلزنی در داربی تهران پرداخت و با اشاره به درگذشت یکی از هواداران پرسپولیس پس از داربی، از اشتیاق زیاد ایرانی‌ها به فوتبال گفت.

ایمون زاید مهاجم لیبیایی – ایرلندی باشگاه پرسپولیس که در حال حاضر به دلیل آسیب‌دیدگی در ایرلند به سر می‌برد در گفتگو با یک برنامه رادیویی در این کشور درباره تجربه حضور خود در ایران گفت: مردم خیلی به من لطف دارند. گاهی پول شامم را هم حساب می‌کنند! عده‌ای مرا می‌بوسند و می‌گویند به خاطر آن بازی خاطره‌انگیز مقابل استقلال علاقه زیادی به من دارند.

وی با اشاره به سه گلی که در داربی پایتخت به ثمر رساند گفت: تا چند روز بعد از آن بازی مدام عکسم روی جلد روزنامه‌ها بود. امروز یک نفر مجله‌ای به من نشان داد که روی جلدش عکس مرا در لباس سوپرمن چاپ کرده بودند. این موضوع کمی سورئال است!

زاید به درگذشت یکی از هواداران پرسپولیس پس از پیروزی این تیم در داربی اشاره کرد و گفت: یک خبر بد این است که یکی از هواداران پرسپولیس پس از گل سوم دچار حمله قلبی شد و از دنیا رفت. این موضوع خیلی عجیب است ولی در ایران غیرمتداول نیست چون در این کشور مردم علاقه خیلی زیادی به فوتبال دارند. آن‌ها به معنای واقعی کلمه عاشق فوتبال هستند. فوتبال در ایران خیلی طرفدار دارد و عده زیادی آن را دنبال می‌کنند.

ایسنا -وی ادامه داد: یک روز پس از بازی به من گفته شد که یکی از هواداران جوان پرسپولیس که در حال تماشای بازی بود، پس از اینکه نتیجه را تغییر دادیم دچار هیجان شد و درگذشت. باشگاه از من خواست که با انتشار پیامی در روزنامه همدردی خودم را با خانواده او اعلام کرد. این خبر واقعا بد بود ولی نشان می‌دهد که مردم چه علاقه زیادی به فوتبال دارند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=27984

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر