5

بهروز کمالوندی به سمت معاون اداری و مالی وزارت خارجه منصوب شد.

  • کد خبر : 2804
  • ۳۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۷

به موجب حکمی از سوی علی‌اکبر صالحی وزیر امور خارجه کشورمان بهروز کمالوندی به سمت معاون اداری و مالی این وزارتخانه منصوب شد. در حکم انتصاب کمالوندی آمده است: نظر به خدمات صادقانه و تجربیات ارزنده‌ای که جنابعالی در مسئولیت‌های مختلف ابراز داشته‌اید به سمت معاون اداری و مالی منصوب می‌شوید. کمالوندی پیش از این […]

به موجب حکمی از سوی علی‌اکبر صالحی وزیر امور خارجه کشورمان بهروز کمالوندی به سمت معاون اداری و مالی این وزارتخانه منصوب شد.

در حکم انتصاب کمالوندی آمده است: نظر به خدمات صادقانه و تجربیات ارزنده‌ای که جنابعالی در مسئولیت‌های مختلف ابراز داشته‌اید به سمت معاون اداری و مالی منصوب می‌شوید.

کمالوندی پیش از این سفیر جمهوری اسلامی ایران در زیمبابوه و اندونزی بوده و در کارنامه سی ساله خود تجربه کار دیپلماتیک در کشورهایی چون سیرالئون، سوئد و اسپانیا را نیز داشته است.
وی همچنین به مدت ۸ سال به عنوان مدیرکل در حوزه‌های امور اداری و نظارت و ارزیابی وزارت امور خارجه خدمت کرده و آخرین سمت وی پیش از این انتصاب معاون آمریکای وزارت خارجه بوده است.
کمالوندی از دیپلمات‌های با تجربه در دستگاه دیپلماسی کشور می‌باشد که به زبان‌های انگلیسی و اسپانیولی تسلط و با زبان عربی آشنایی داشته و فارغ التحصیل رشته علوم سیاسی دانشگاه تهران می‌باشد.
مراسم معارفه وی فردا چهارشنبه با حضور وزیر امور خارجه و کلیه مدیران این وزارتخانه برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=2804

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر