1

جدیدترین تصمیمات انضباطی AFC؛ جریمه فدراسیون فوتبال، ذوب آهن، ساپیا و اوکتاویو

  • کد خبر : 281556
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴

در هفتاد و ششمین نشست کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیماتی اتخاذ شده است که فدراسیون فوتبال ایران هم در این تصمیمات با جریمه مواجه شده است.

در هفتاد و ششمین نشست کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیماتی اتخاذ شده است که فدراسیون فوتبال ایران هم در این تصمیمات با جریمه مواجه شده است.

جدیدترین تصمیمات انضباطی AFC؛ جریمه فدراسیون فوتبال، ذوب آهن، ساپیا و اوکتاویو

به گزارش افق آنلاین ، هفتاد و ششمین نشست کمیته انضباطی و اخلاق AFC روز ۱۷ آوریل (۴ روز پیش) برگزار شد و در نهایت در این نشست تصمیماتی اتخاذ شده است.

۱-مارکو اوکتاویو به دلیل رفتار مغایر با ماده ۵۰ قانون انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا مبلغ ۱۰۰۰ دلار آمریکا جریمه شده و ظرف مدت ۳۰ روز باید این مبلغ را به حساب AFC پرداخت کند.همچنین اوکتاوی در صورت تکرار تخلفات با جریمه های سنگین ‌تری مواجه خواهد شد.

۲- باشگاه ذوب آهن به دلیل حضور یکی از تماشاگرانش در زمین در دیدار مقابل نماینده کویت مبلغ ۴۵۰۰ دلار جریمه شده است. این سومین اخطار به باشگاه ذوب‌آهن در این زمینه بوده است. این جریمه در بند ۶۵ آیین نامه انضباطی آمده است. این جریمه باید ظرف ۳۰ روز به AFC پرداخت شود.

۳-باشگاه سایپا نیز به دلیل حضور غیرقانونی یکی از تماشاگران به زمین و همچنین شرایط رختکن استادیوم این باشگاه در دیدار با پنجاب مبلغ ۸۰۰۰ دلار آمریکا جریمه شده و این باشگاه باید در عرض ۳۰ روز این بدهی را بپردازد. باشگاه ساپیا از کنفدراسیون فوتبال آسیا اخطار دریافت کرده است.

۴- به دلیل عدم شرکت یکی از بازیکنان اصلی در کنفرانس خبری پیش از دیدار ایران و چین در ۲۴ ژانویه ۲۰۱۹ به فدراسیون فوتبال ایران اخطار داده شد که در صورت تکرار جریمه خواهند شد.( در این نشست مسعود شجاعی حضور پیدا کرد که در لیست بازیکنان اصلی نبود).

۵- در دیدار ایران و ژاپن یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران روی پیراهن آستین تیم ملی از لوگوی مخصوص AFC استفاده نکرده که به همین خاطر فدراسیون فوتبال ایران مبلغ ۱۰۰۰ دلار جریمه خواهد شد. همچنین در صورت تکرار فدراسیون ایران با جریمه های سنگین تر مواجه خواهد شد.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=281556

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر