3

یکی از بازرسان سازمان صمت گلستان با ضربه چاقو راهی بیمارستان شد+تصاویر

  • کد خبر : 282690
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰

یکی از بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در حین ماموریت در شهرستان آق‌قلا با ضربه چاقو توسط یک فرد ناشناس مجروح و راهی بیمارستان شد.

یکی از بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در حین ماموریت در شهرستان آق‌قلا با ضربه چاقو توسط یک فرد ناشناس مجروح و راهی بیمارستان شد.

یکی از بازرسان سازمان صمت گلستان با ضربه چاقو راهی بیمارستان شد+تصاویر

به گزارش افق آنلاین ، «حمیدرضا سلامتی» یکی از بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در حین ماموریت در نقطه‌ای از شهرستان آق‌قلا با ضربه چاقو توسط یک فرد ناشناس مجروح و راهی بیمارستان شد، این حرکت ناجوانمردانه یازدهم اردیبهشت ماه جاری به وقوع پیوست.

* لزوم پیگیری و برخورد قضائی و انتظامی با ضاربین

«حمیدرضا سلامتی» در رابطه با جزئیات این حادثه به خبرنگار فارس گفت: روز چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت در حال بازرسی در نقطه‌ای از شهر نزدیک پل جدید رودخانه شهرستان آق‌قلا بودم که خودرویی جلوی ماشین‌ام پیچید، سپس فردی نزدیک شد و با اعلام نام فامیلی‌ام گفت تا به درون خودرو شخصی که دارد بروم تا در خصوص موضوعی با هم گفتگو داشته باشیم.

وی ادامه داد: من اصلا منتظر چنین پیشامدی نبودم به همین خاطر به دعوت ایشان لبیک گفته و وارد خودرو شدم و به محض نشستن داخل خودروی ضاربین؛ ناگهان فرد راننده یک چاقو به سینه‌ام فرو کرد و مجددا تلاش کرد تا کار را تمام کند که با مقاومت من روبرو شد.

این بازرس جوان توضیح داد: آنها به خاطر اینکه به هدف خودشان نرسیده بودند اقدام به درگیری فیزیکی کردند، مهاجمان که سه ضارب «یک راننده و دو سرنشین در عقب خودرو» بودند مرا به بیرون ماشین پرت کرده و سپس متواری شدند.

سلامتی اضافه کرد: با همان وضعیت خونریزی شدید با خودروی خودم به بیمارستان صیاد شیرازی گرگان مراجعه کردم، پزشکان برای تصویربرداری با این وضعیت زخم باز مرا به بیمارستان ۵ آذر فرستادند، از آنها تقاضا کردم که اگر امکان دارد در همین بیمارستان بستری شوم که به اجبار و با وضعیت وخیم گفتند که باید به بیمارستان صیاد مراجعه و اعلام رضایت برای ترخیص کنم تا مجددا به بیمارستان ۵ آذر مراجعه و در اورژانس بستری شوم.

وی ادامه داد: بررسی پزشکان نشان می‌دهد که ریه چپ‌ام سوراخ و از آب پر شده و چاقو به فاصله دو سانتیمتر از قلب فاصله داشته است.

این بازرس سازمان صمت استان؛ خواستار پیگیری قضائی و انتظامی جدی در این خصوص است تا از بروز اتفاقات ناگوار این چنینی جلوگیری شود.

*فقدان قوانین قوی برای برخورد با عوامل گرانفروشی

سلامتی به این نکته تاکید دارد: در اخبار هر روز از وضعیت بازار انتقاد می‌شود، اما هیچ وقت از حقوق ناچیز تمامی بازرسان، اعم از بازرسان اصناف و بازرسان سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، فقدان امنیت جانی، مالی، شغلی؛ سخنی به میان نمی‌آید.

وی بیان کرد: فقدان قوانین قوی برای برخورد با عوامل گرانفروشی، تقلب در کسب، کم‌فروشی، قاچاق کالا و عدم حمایت مناسب از این قشر باعث به وجود آمدن این وضعیت شده است.

سلامتی ابراز امیدواری کرد مانند همیشه بازرسان عزیز با هم متحد شوند تا شرایطی برای تامین امنیت شغلی، مالی، جانی تمامی بازرسان فراهم شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=282690

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر