8

جریانی که در خط ولایت نباشد فنا پذیر است و ولی فقیه طرفدار مشروط نمی پذیرد.

  • کد خبر : 2833
  • ۰۱ تیر ۱۳۹۰ - ۸:۵۱

فرمانده سپاه عاشورا در جمع سپاهیان ناحیه مرند آذربایجان شرقی اعلام کرد : جریانی که در خط ولایت نباشد فنا پذیر است و ولی فقیه طرفدار مشروط نمی پذیرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار ” پور جمشیدیان ” در تشریح خبر فوق اعلام کرد : سپاه و بسیج با الهام گرفتن ازایمان و […]

فرمانده سپاه عاشورا در جمع سپاهیان ناحیه مرند آذربایجان شرقی اعلام کرد : جریانی که در خط ولایت نباشد فنا پذیر است و ولی فقیه طرفدار مشروط نمی پذیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار ” پور جمشیدیان ” در تشریح خبر فوق اعلام کرد : سپاه و بسیج با الهام گرفتن ازایمان و قدرت اسلام و رهبری حضرت امام و مقام معظم رهبری درمقابل توطئه های دشمنان اسلام چه در دوران ۸ سال دفاع مقدس و بعد از آن نیز در سنگر پایگاه های مقاومت برای حفظ و حراست از دستاورد های انقلاب شبانه روز در تلاش هستند .

وی تصریح کرد : دشمن از حضور بسیج و نیروی مردمی در کنار سایر قوای مسلح در هراس بوده و  می داند هر گونه حرکت علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی  توسط بسیج در نطفه خفه می شود چرا که بسیج طرفدار ولایت فقیه است .

سردار پور جمشیدیان در ادامه گفت : در طول دوران پربرکت انقلاب اسلامی دشمنان با دامن زدن به فتنه های زیادی خواستندبه ولایت فقیه و در حقیقت به اسلام ضربه بزنند چرا که ولایت فقیه همان ولایت امام زمان (عج) است .

فرماند سپاه عاشورا در خاتمه گفت : آرمان های مقدس رهبر فقید و بنیان گذار جمهوری اسلامی است و ولایت مداری شرط و شروط نمی پذیرد .

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=2833

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر