3

تراکتورسازی – پارس جم جنوبی؛ میانبر تراکتور برای رسیدن به آسیا، حال زمان درو کردن است!

  • کد خبر : 283345
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹

تراکتورسازی تبریز که کار بسیار سختی را برای کسب سهمیۀ حضور در لیگ قهرمانان آسیا فصل بعد دارد، در دیدار خانگی خود برابر پارس جم جنوبی در هفتۀ ۲۹، محکوم به پیروزی مقابل شاگردان مهدی تارتار است.

تراکتورسازی - پارس جم جنوبی
تراکتورسازی تبریز که کار بسیار سختی را برای کسب سهمیۀ حضور در لیگ قهرمانان آسیا فصل بعد دارد، در دیدار خانگی خود برابر پارس جم جنوبی در هفتۀ ۲۹، محکوم به پیروزی مقابل شاگردان مهدی تارتار است.

ورزش ۱۱ – تراکتورسازی تبریز که خیلی فصل موفقی را با وجود هزینه‌های سرسام‌آور محمدرضا زنوزی در لیگ برتر خلیج فارس، تجربه نکرد، حالا فقط به دنبال آن است تا به هر شکلی که شده با حداقل دستاورد ممکن، لیگ هجدهم را به پایان برساند و انتظارات اولیۀ مالک متمول خود را که از پیش‌ترها هم، کسب سهمیۀ لیگ قهرمانان آسیا بود، برآورده نمایند.

 

تی‌تی‌ها در کورس سنگین رقابت‌های لیگ برتر برای کسب عنوان قهرمانی با بدشانسی‌های فراوانی روبرو شدند، از مصدومیت عجیب و بدموقع آنتونی استوکس تا خط خوردن دوبارۀ لی اروین و ماجراهای عجیب و باورنکردنی محسن فروزان که در نهایت شیرازۀ تیم را برهم ریخت، تا ژُرژ لیکنز اهداف بزرگ خود را به اهداف کوچک‌تر تغییر بدهد.

تراکتورسازی و پارس جم جنوبی

تراکتورسازی، یا تراکتور جدید، در هفتۀ ۲۹ لیگ برتر کار بسیار سختی را مقابل تیم همیشه خطرناک مهدی تارتار خواهد داشت، توقف در این دو هفتۀ پایانی برای تراکتوری‌ها به مفهوم مرگ خواهد بود و جز پیروزی هیچ نتیجۀ دیگری برای آنها مفید و کارساز نخواهد بود، چرا که آنها با ۵۰ امتیاز اکنون در ردۀ پنجم جدول قرار گرفته‌اند و به هر ترتیبی که شده باید جایگاه خود را ۲ پله ترفیع ببخشند! در غیر این صورت، فصل با بدترین نتیجۀ ممکن برای تی‌تی‌ها به پایان خواهد رسید و آنها سهمیۀ حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب نخواهند کرد.

 

در دیدار برابر پارس جم جنوبی که وضعیتش به لحاظ جایگاهی خیلی مناسب نیست و با ۲۹ امتیاز در رتبۀ دوازدهم جدول قرار گرفته است، آنتونی استوکس و قائم اسلامی‌خواه دو غایب بزرگ تراکتور خواهند بود؛ همچنین گفتنی است که در دیدار دور رفت این دو تیم، مهدی مهدی‌پور موفق شد با گل دقیقۀ ۷۷ خود پیروزی را به سرخ‌های تبریز هدیه کند و تراکتور با نتیجۀ ۱_۰ پیروز میدان باشد.

تراکتورسازی و پارس جم جنوبی

تراکتورسازی در صورتی که بتواند در این دیدار پیروزی را از آن خود کند و در آن سو پدیده برابر سپاهان متوقف یا شکست بخورد، به رتبۀ چهارم دست خواهد یافت و در هفتۀ سی‌ام لیگ برتر، امیدوارتر از گذشته در اهواز، برابر فولادخوزستان صف‌آرایی خواهد کرد و برای کسب سهمیۀ لیگ قهرمانان آسیا خواهد جنگید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=283345

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]