2

غفوری فرد: کمیته ۱۵ نفره لیست نهایی اصولگرایان نیست، اعضا افزایش می یابند

  • کد خبر : 2861
  • ۰۱ تیر ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۰

هیئت وحدت اصولگرایان جای کمیته سه نفره را می گیرد فعالین سیاسی اصولگرا با اعلام خبر ادامه روند افزایش اعضای کمیته سه نفره،اظهار داشتند: افزایش اعضای کمیته سه نفره به ۱۵ نفر این کمیته را به هیئت وحدت اصولگرایان تبدیل کرد و در این میان استفاده از شخصیت های تاثیرگذار و نمایندگان طیف های مختلف […]

هیئت وحدت اصولگرایان جای کمیته سه نفره را می گیرد

فعالین سیاسی اصولگرا با اعلام خبر ادامه روند افزایش اعضای کمیته سه نفره،اظهار داشتند: افزایش اعضای کمیته سه نفره به ۱۵ نفر این کمیته را به هیئت وحدت اصولگرایان تبدیل کرد و در این میان استفاده از شخصیت های تاثیرگذار و نمایندگان طیف های مختلف اصولگرایی متضمن وحدت حداکثری جریان اصولگرایی خواهد بود.

* زاکانی :هیئت وحدت اصولگرایان جای کمیته سه نفره را می گیرد

در همین ارتباط دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب در خصوص افزایش هیئت ۳ نفره وحدت اصولگرایان به ۱۵ نفر گفت:‌ کمیته سه نفره با افزایش اعضا به هیئت وحدت اصولگرایی تبدیل شده و جزئیات آن در حال بررسی است؛ لذا هر ساز و کاری که منجر به انسجام جریان اصولگرایی شود، مورد تایید است.

علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه احتمال افزایش اعضا هیئت وحدت اصولگرایان وجود دارد، ولی جزئیات در حال بررسی است گفت: هر ترکیبی که بتواند تجلی وحدت را در جمع اصولگرایان به نمایش بگذارد مهم و محترم است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اصولگراها در حال افزایش هستند تا اعضای کمیته وحدت اصولگرایان مشخص شوند، اظهار داشت: افزایش اعضای هیئت وحدت اصولگرایان امر بسیار مطلوبی است و امیدواریم ترکیبی انتخاب شود تا وحدت بیش از پیش متجلی نماید.

*ترقی: افزایش نیروهای تاثیرگذار در کمیته سه نفره

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی نیز با اشاره به افزایش تعداد کمیته سه نفره اظهار داشت: تلاش جامعتین در جهت حضور تمامی طیف های اصولگرا است تا ترکیبی از نیروها و شخصیت های تاثیرگذار را در جهت وحدت حداکثری داشته باشیم.

حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران به هم اندیشی های بیشتر و فعالیت کمیته اصولگرایان اشاره کرد و ادامه داد: از ابتدا استراتژی اصولگرایان بر اساس وحدت بوده که با محوریت جامعتین و حضور نیروهای تاثیرگذار این مهم هر چه تواناتر تحقق می پذیرد.

وی همچنین افزایش نیروهای تاثیرگذار را در تحکیم وحدت بیشتر موثر دانست و بر حضور همه طیف های اصولگرایی و نیروهای تاثیرگذار در این کمیته تاکید کرد.

در همین ارتباط عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه استراتژی اصلی اصولگرایان وحدت نظر و وحدت رویه است، گفت: کمیته مشترک به مشابه تاکتیک سیاسی سازنده برای رسیدن به وحدت حداکثری اصولگرایان است؛ لذا حضور نماینده ای از نیروهای تاثیرگذار به وحدت بیشتر کمک شایانی خواهد کرد.

* غفوری فرد: کمیته ۱۵ نفره لیست نهایی اصولگرایان نیست، اعضا افزایش می یابند

همچنین در ادامه عضو فراکسیون اصولگرایان لیست جدید ۱۵ نفره اصولگرایان را درحال افزایش اعلام کرد و گفت: کمیته ۳ نفره همچنان در حال یارگیری و گسترش هسته مرکزی خود است.

حسن غفوری فرد نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با اشاره به افزایش اعضای کمیته ۳ نفره بر۱۵ نفر اظهار داشت: کمیته ۱۵ نفره کنونی لیست نهایی هسته مرکزی اصولگرایان نیست و اعضا همچنان در حال افزایش می باشند.

وی افزایش تعداد اعضای هسته مرکزی را در راستای همگرایی و وحدت افزون تر در اصولگرایان عنوان کرد.

*یحیوی :علی لاریجانی و قالیباف جزء اعضای کمیته ۱۵ نفره / حضور چشمگیر جامعتین در این کمیته

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین نیز در همین ارتباط ،گفت: افزایش اعضای هیات ۳ نفره به ۱۵ نفره در راستای وحدت و هم دلی میان اصولگرایان قطعی می باشد.

سید محسن یحیوی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: طی نشست ها و جلسات متعدد میان احزاب اصولگر در جهت وحدت و همگرایی میان اصولگرایان،  کمیته سه نفره به کمیته ۱۵ نفره تبدیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۴ نفر از جامعه مدرسین و جامعه روحانیت مبارز از اعضای اصلی کمیته ۱۵ نفره خواهند بود، تصریح کرد: آیت اله سید محمد خاتمی و حجت الاسلام جمشیدی از جامعه مدرسین و حجت الاسلام ابوترابی و تقوی از جامعه روحانیت مبارز اعضای اصلی کمیته ۱۵ نفره را تشکیل خواهند داد.

یحیوی ادامه داد: همچنین بر اساس تصمیمات گرفته شده در میان اصولگرایان ۲ نفر از جبهه پیروان خط امام (ره) و رهبری و ۲ نفر از تحول خواهان و ۲ نفر از رایحه خوش خدمت از اعضای دیگر این کمیته خواهند بود.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین افزود: همچنین دو نفر از چهره های متنوع اصولگرایی همچون آقایان علی لاریجانی و قالیباف جزء اعضای کمیته ۱۵ نفره می باشند.

یحیوی خاطرنشان کرد: اعضای انتخاب شده از رایحه خوش خدمت برائت خود را از جریان انحرافی اعلام خواهند کردند و جریان انحرافی نیز به هیچ عنوان نخواهد توانست وحدت میان اصولگریان را خدشه دار سازد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=2861

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر