3

هشدار رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام نسبت به فعالیتهای یک جریان خاص

  • کد خبر : 2864
  • ۰۱ تیر ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۸

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام نسبت به فعالیتهای یک جریان خاص هشدار داد. به گزارش خبرآنلاین، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دیدار جمعی از مردم شهر نائین گفت: پرهیز از دروغ، تهمت، افترا و غیبت که از اصول اساسی و عمیق دین مبین اسلام است به راحتی توسط یک جریان خاص نقض می‌شود که این امر […]

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام نسبت به فعالیتهای یک جریان خاص هشدار داد.

به گزارش خبرآنلاین، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دیدار جمعی از مردم شهر نائین گفت: پرهیز از دروغ، تهمت، افترا و غیبت که از اصول اساسی و عمیق دین مبین اسلام است به راحتی توسط یک جریان خاص نقض می‌شود که این امر می‌تواند برای آینده کشور و اخلاق جامعه بسیار خطرناک باشد.

هاشمی رفسنجانی با انتقاد از آنچه تضعیف مرزهای اخلاق در جامعه و ایجاد فضای ناامنی و نگاه سطحی به احکام و فرامین اخلاقی اسلام عنوان کرد، اظهار داشت: ریشه‌یابی برخی حوادث پیش آمده در برخی مناطق کشور و تلاش نهادهای مسئول برای رفع علت‌ها می‌تواند احساس امنیت در جامعه را افزایش دهد.

وی حفظ دستاورهای نظام را مهمترین وظیفه نیروهای سیاسی فعال در جامعه عنوان کرد و افزود: صبر در مقابل ناملایمات و همچنین رعایت مصالح اسلام و انقلاب را در شرایط کنونی برای دوستداران نظام که در عرصه‌های سیاسی فعالند، مهم عنوان کرد و گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران، تربیت نیروهای متخصص و متعهدی است که سرمایه‌های این نظام به شمار می‌روند و باید برای این کشور حفظ شوند.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، ورود خود به عرصه سیاست در دوران جوانی را به دلیل مبارزه با استبداد داخلی و استعمار خارجی عنوان کرد و گفت: از دیدن محرومیت‌ها و عقب‌ماندگی‌های کشور در دوران پهلوی رنج می‌بردم و مظاهر فساد نیز در جامعه عذاب‌آور بود.

وی افزود: در فعالیت‌های سیاسی خود همواره منافع نظام را بر منفعت شخصی ترجیح داده‌ام و هر عملی که بخواهد به این نظام آسیب وارد کند از سوی هر کسی که روی دهد باعث رنج و نگرانی است.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری از سخنانش عدم توجه به سیاست‌های کلی و سند چشم‌انداز را برای کشور خسارت‌بار عنوان کرد و گفت: توجه به برنامه‌ها و سیاست‌ها، کشور را در مسیر صحیح هدایت خواهد کرد.

هاشمی رفسنجانی، آمار صحیح را یکی از ابزارهای مهم برای برنامه‌ریزی‌های کلان کشور عنوان کرد و گفت: خدشه وارد شدن به اعتبار آمارها که طی سالیان طولانی کسب شده، می‌تواند جبران‌ناپذیر باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=2864

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر