3

سردار غیب‌پرور: تا پایان عمر به عنوان یک سرباز کوچک و بسیجی در خدمت رهبری هستم

  • کد خبر : 287546
  • ۱۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴

رئیس پیشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: عاقبت به خیری خود را در رضایت ولایت می‌دانم و تا پایان عمر به عنوان یک سرباز کوچک و بسیجی در خدمت رهبری هستم. رهبر معظم انقلاب تجلی کامل اسلام هستند.

رئیس پیشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: عاقبت به خیری خود را در رضایت ولایت می‌دانم و تا پایان عمر به عنوان یک سرباز کوچک و بسیجی در خدمت رهبری هستم. رهبر معظم انقلاب تجلی کامل اسلام هستند.

عاقبت به خیری خود را در رضایت ولایت می‌دانم و تا پایان عمر به عنوان یک سرباز کوچک و بسیجی در خدمت رهبری هستمبه گزارش افق آنلاین ، سردارغلامحسین غیب‌پرور در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج مستضعفین که صبح امروز پنج شنبه در ستاد بسیج برگزار شد، با بیان اینکه شاکر خداوند بزرگ هستیم که عمر ما را در دوران احیای مجدد اسلام توسط انقلاب اسلامی قرار داد، گفت: عاقبت به خیری خود را در رضایت ولایت می‌دانم و تا پایان عمر به عنوان یک سرباز کوچک و بسیجی در خدمت رهبری هستم. رهبر معظم انقلاب تجلی کامل اسلام هستند.

وی با بیان اینکه باید برای بسیج زمان بسیاری گذاشت، عنوان کرد: برای بسیج باید از سحر تا پایان شب کار و تلاش کرد و امیدوارم در این مسیر درست عمل کرده باشیم.

رئیس پیشین سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با اشاره به چگونگی آشنایی با سردار غلامرضا سلیمانی رئیس جدید سازمان بسیج مستضعفین گفت: من در شب عملیات کربلای ۴ و در منطقه شلمچه با سردار سلیمانی آشنا شدم و ایشان از دوستان قدیمی من هستند.

وی با بیان اینکه در مدت مسئولیت در بسیج، سعی کردیم ریل عملکرد بسیج را بر خدمت رسانی به مردم بگذاریم عنوان کرد: بسیج باید در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی موثر باشد و ما در راستای اجرایی شدن طرح اعتلای بسیج، استفاده از ظرفیت جوانان را در دستور کار خود قرار دادیم و حدود ۴ هزار گروه جهادی تشکیل دادیم.

وی با اشاره به اقدامات بسیج در سیل و زلزله اخیر گفت: حضور موفق و به موقع بسیج در عرصه‌های مختلف مانند کمک به مردم و سیل زدگان نشان دهنده اقدامات خوب بسیج است و فعالیت موثر در فضای مجازی و تشکیل معاونت آموزش در بسیج نیز از جمله اقدامات مهم و راهبردی بسیج طی یکی دو سال گذشته بود.

میزان
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=287546

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]