3

خبرهای مختلفی از موضوعات اخلاقی و امر به معروف و نهی از منکر

  • کد خبر : 2876
  • ۰۱ تیر ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۵

اگر در مسیر امام حسین (ع)، که حج را برای امر به معروف و نهی از منکر و اصلاح امت جدش بود نیمه کاره رها کرد، قرار می گرفتیم چه می کردیم؟ به سوی کعبه در اختیار آل سعود می رفتیم و یا به بحرین و غزه؟این روزها خبرهای مختلفی از موضوعات اخلاقی و امر […]

اگر در مسیر امام حسین (ع)، که حج را برای امر به معروف و نهی از منکر و اصلاح امت جدش بود نیمه کاره رها کرد، قرار می گرفتیم چه می کردیم؟ به سوی کعبه در اختیار آل سعود می رفتیم و یا به بحرین و غزه؟این روزها خبرهای مختلفی از موضوعات اخلاقی و امر به معروف و نهی از منکر به گوش می رسد.

افق – مشرق— این روزها خبرهای مختلفی از موضوعات اخلاقی و امر به معروف و نهی از منکر به گوش می رسد.

اپیزود اول: در باغی در خمینی شهر (لطفا دقت شود: خمینی شهر) گروهی برای یک مراسم شادی غیر حلال دور هم گرد می آیند. شروران حرفه ای و سابقه دار و در کنترل هفتگی پلیس می بینند و نقشه می کشند و بعد ۱۴ نفری حمله می کنند، تجاوز دسته جمعی _ درست مثل آیین های دیونیزوسی و شیطان پرستان_ بعد هم می روند.

اپیزود دوم: در تهران روحانی جوانی برای ادای فریضه امر به معروف و نهی از منکر وارد عمل می شود، مورد ضرب و جرح واقع می شود و یک چشمش را از دست می دهد. رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر هنوز به ملاقاتش نرفته است.

اپیزود سوم: چند تن از اراذل و اوباش کاشمر نیز به زن دیگری تجاوز دسته جمعی می کنند.

اپیزود چهارم: نیروی انتظامی  طرح برخورد با بد حجابی را دستور کار قرار می دهد و با لباس فروش های مسئله برخورد خواهد شد.

اپیزود پنجم: بی بی سی، گویا نیوز، بالاترین، صدای آمریکا و… کمیسیون حقوق بشر سازمان ملل، ایران را به خاطر تعداد اعدام ها و عمل به احکام قرآنی از جمله حکم اعدام و قصاص زیر سوال می برند و از طرف دیگر سنگ حقوق زنان را به سینه می کوبند.

اپیزود ششم: دولت خود را مکلف به اجرای طرح امنیت اخلاقی نمی داند.

اپیزود هفتم: شبکه های ماهواره ای با تمام ظرفیت مشغول بمباران اخلاقی جامعه هستند و شبکه زیر زمینی و اینترنت نیز از زیر زمین و روی زمین مشغولند.

اپیزود هشتم: صدا و سیما سریال مختارنامه می سازد تا نشان دهد انتقام شهدای امر به معروف و نهی از منکر چگونه گرفته می شود و مختار نیز به برنامه هفت می آید تا امر به معروف و نهی از منکر فرهنگی کند مدیران فرهنگی کشور را.

اپیزود نهم: شورای عالی انقلاب فرهنگی جدید منصوب می شوند، و ترکیب اندکی تغییر کرده است. خبرگزاری فارس هم به پیوست نامه قبلی مقام معظم رهبری که مطالبه مبارزه هدفمند و برنامه مند با مسائل اخلاقی در سطح جامعه را از آن شورا درخواست کرده بودند را منتشر می کند.

اپیزود: ……………

و اما در پایان: اگر دستمان به قاتلان شهدای امر به معروف و نمی از منکر کربلا می رسید با آنان چه می کردیم؟ با اسارت گیرندگان قافله اسرای دشت نینوا  چه می کردیم؟

اگر در مسیر امام حسین (ع)، که حج را برای امر به معروف و نهی از منکر و اصلاح امت جدش بود نیمه کاره رها کرد، قرار می گرفتیم چه می کردیم؟ به سوی کعبه در اختیار آل سعود می رفتیم و یا به بحرین و غزه؟

امروز در دستگاه قضایی و انتظامی  و ستاد امر به معروف و نهی از منکر بیشتر به مختارها و یاران ابی عبدالله (ع) و انقلابیون فرهنگی نیاز است تا توجیه کنندگان و مختارنامه سازان و شورای …

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=2876

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر