1

فتحی: امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: ما از طریق فیفا یا سفارت ایران در زاگرب، پول پروپیچ را پرداخت خواهیم کرد

  • کد خبر : 288430
  • ۱۹ تیر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۶

پول ما در زاگرب است و پول پروپیچ پرداخت می‌شود. تا سه‌شنبه وقت داریم و هیچ مشکلی بابت کسر امتیاز نداریم. با هماهنگی‌هایی که صورت گرفته، دوستان در فیفا قول داده‌اند که پول پروپیچ را از آنجا پرداخت کنند.

به گزارش افق آنلاین ، امیرحسین فتحی در گفت‌وگوی تلویزیونی با اخبار ورزشی شبکه سوم سیما درباره پرونده شکایت پروپیچ اظهار داشت: این مسئله را به اطلاع هواداران استقلال برسانم که مشکلی بابت پروپیچ باشگاه استقلال را قطعا تهدید نخواهد کرد. با هماهنگی وزارت ورزش، وزیر، داورزنی، مهدی تاج، وزارت خارجه و سفیر ایران دو کار موازی را پیش بردیم تا طلب ۴۳۰ هزار دلاری پروپیچ پرداخت شود. جا دارد از پناهی‌آذر معاونت مدیریت منابع، افتخار مدیر کل مالی وزارت خارجه و به ویژه آقای صادق که بیش از ۶ ماه پیگیر پول‌مان در فیفا هستند، تشکر کنم.

وی افزود: همچنین باید از سفیر ایران در زاگرب تشکر کنم و اکنون طلب پروپیچ با هماهنگی وزارت ورزش و شخص سلطانی‌فر در سفارت ایران در زاگرب است تا پول این بازیکن پرداخت شود. ما علی خطیر را به زوریخ اعزام کردیم تا رایزنی‌های مختلف صورت بگیرد و تقریبا توانستیم از ۸۵۰ هزار دلار سهم جام جهانی استقلال طلب پروپیچ پرداخت شود. فیفا قول داده انجام دهد، اما اگر یک درصد فیفا این کار را نکرد، پول ما در زاگرب است و پول پروپیچ پرداخت می‌شود. تا سه‌شنبه وقت داریم و هیچ مشکلی بابت کسر امتیاز نداریم. با هماهنگی‌هایی که صورت گرفته، دوستان در فیفا قول داده‌اند که پول پروپیچ را از آنجا پرداخت کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=288430

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر