3

جدال کفاشیان با نائب رئیسان خود

  • کد خبر : 28945
  • ۰۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۱

رقابت نائب رئیس و رئیس برای رسیدن به صندلی قدرت فوتبال

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، این انتخابات در حالی برگزار می شود که ‘مهدی تاج’ و ‘عزیزالله محمدی’ نایب رییسان فعلی فدراسیون فوتبال تیم مشترکی را تشکیل داده و برای دستیابی صندلی ریاست این فدراسیون رقیب ‘علی کفاشیان’ شده اند.

پیش از این نیز فوتبال کشور شاهد رقابت نائب رئیس و رئیس برای رسیدن به صندلی قدرت فوتبال بوده است.

زمانی که چهار سال قبل کفاشیان به ریاست فدراسیون فوتبال رسید پس از چند ماه مشخص شد که وی با مهدی تاج نایب رییس خود اختلاف نظر زیادی دارد اما این اختلاف پس از مدتی علنی شد و هرچه به روز انتخابات نزدیکتر می شویم اختلاف نظر این دو زیادتر می شود.

تاج که برای ریاست فدراسیون ثبت نام کرده بود پس از چند روز انصراف خود را اعلام کرد وبه نفع عزیزمحمدی نایب رییس دوم فدراسیون و رییس سازمان لیگ کنار کشید تا ثابت شود ان دو نایب رییس از چندی پیش با هماهنگی هم به دنبال تصاحب ریاست هستند.

از سوی دیگر علی کفاشیان نیز در زمان ثبت نام برای مجمع، اسامی نایب رییسان پیشنهادی خود را اعلام کرد که در این بین نامی از تاج و محمدی دیده نمی شود، حتی کفاشیان بارها اعلام کرده است در صورت انتخاب دوباره به عنوان رییس فدراسیون برنامه های زیادی برای تغییرات اساسی در تیم مدیریتی دارد.

به نظر می رسد کفاشیان پس از چهار سال ریاست به این نتیجه رسیده که باید در تصمیمات اتخاذ شده نیز نفر اول باشد و اجازه ندهد همکارانش بیش از جایگاه خود در تصمیم گیری ها دخالت داشته باشند.

با این اوصاف باید در چند روز آینده نیز منتظر اقدامات عزیزمحمدی و تاج در یک سو و کفاشیان در سوی دیگر برای جلب رضایت اعضای مجمع باشیم.

در این بین باید اشاره ای به نام ‘محمدحسین قریب’ مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال تهران باشیم که به عنوان گزینه وزارت ورزش و جوانان ثبت نام کرده است اما در چند روز اخیر در سکوت مطلق بوده و هنوز اظهار نظری از وی نشنیده ایم.

قریب در باشگاه استقلال کارنامه خوبی از خود برجای گذاشت و حتی جمعی از اهالی فوتبال بخصوص آبی پوشان را نیز با خود همراه کرده است. حال باید دید با توجه به دوری چند ساله اش ، اعضای مجمع به وی اعتماد می کنند و آیا شانسی در رقابت با کفاشیان و عزیزمحمدی خواهد داشت.

با تمامی این تفاسیر فوتبال ایران برای جبران فاصله خود با سطح اول آسیا نگاه ویژه ای به این انتخابات دارد تا شاید روزهای روشن به فوتبال کشور لبخند بزند.

(از: امیر میرزاییان)

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=28945

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر