1

دنیزلی: تاخیر در شروع لیگ ما را دچار مشکل کرده/تراکتور در لیگ و جام حذفی مدعی است

  • کد خبر : 290572
  • ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۹:۲۳

بازیکنان جوان زیادی جذب شدند که فقط مازولا از خارج ایران بود. تیم ما متشکل از بازیکنان باتجربه و جوان است و قدم‌های ما برای موفقیت تراکتور خواهد بود.

بازیکنان جوان زیادی جذب شدند که فقط مازولا از خارج ایران بود. تیم ما متشکل از بازیکنان باتجربه و جوان است و قدم‌های ما برای موفقیت تراکتور خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: تاخیر ایجاد شده در شروع مسابقات ما را با مشکل مواجه کرده است و مجبور به تغییر برنامه‌مان شده‌ایم.
دنیزلی: تاخیر در شروع لیگ ما را دچار مشکل کرده/تراکتور در لیگ و جام حذفی مدعی است

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور، مصطفی دنیزلی در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه نهم مرداد ماه) در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: با تصور اینکه لیگ زودتر شروع می‌شود، تراکتور اولین تیمی بود که در ایران تمرینات را آغاز کرد. برنامه تیم از همان روز اول خوب بود و ما انتظارات هواداران را می‌دانیم.

وی از جذب دو بازیکن جدید تا شروع لیگ برتر خبر داد و افزود: بازیکنان جوان زیادی جذب شدند که فقط مازولا از خارج ایران بود. تیم ما متشکل از بازیکنان باتجربه و جوان است و قدم‌های ما برای موفقیت تراکتور خواهد بود.

دنیزلی خاطرنشان کرد: فوتبال یک بازی دسته جمعی و همکاری بود، همچنین فوتبال بازی صبر بوده و هفته پنجم و دهم نمی‌توانیم به هدف برسیم و ۳۰ هفته طول می‌کشد تا به موفقیت برسیم.

وی تاکید کرد: تراکتور هم در لیگ برتر و هم در جام حذفی تیم مدعی است و پتانسیل لازم را برای موفقیت در باشگاه، هواداران و شهر داریم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور، در خصوص تاخیر ایجاد شده در شروع لیگ برتر، گفت: تاخیر در شروع مسابقات ما را به مشکل انداخته و مجبور می‌شوم برنامه تیم را عوض کنم. زمانی که به تبریز آمدم گفتند که مسابقات ۲۷ جولای شروع می‌شود، سپس اعلام شد که یکم آگوست آغاز خواهد شد و اکنون احتمالا دو هفته بعد لیگ را شروع می‌کنند.

وی در خصوص اردوی ترکیه تراکتور، بیان کرد: شرایط بسیار خوبی در این اردو داشتیم و دو بازی دوستانه خوب انجام دادیم. اما ما این اردو را طبق برنامه‌ای برگزار کردیم که ابتدای کار به من اعلام شده بود. اینکه اردوی ترکیه به نفع ماست یا ضرر ما زمان نشان خواهد داد، ولی به هر حال از عهده قضایا بر می‌آییم.

دنیزلی با بیان اینکه فلسفه فوتبال من تهاجمی است، گفت: بازی تهاجمی انجام می‌دهیم تا هواداران گل زیاد دیده و تیمشان پیروز شود. فوتبال یک ماراتن هست که من به کادرفنی، هواداران، بازیکنان، مدیریت و اعضای هیأت مدیره اعتماد دارم.

وی تاکید کرد: اینجا هرکس که کار می‌کند باید برای موفقیت تیم گام بردارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=290572

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر