2

خوش‌وبش استقلالی‌ها سابق در روزی که شیعی آبی‌پوش شد/ ایمن‌سازی ورزشگاه شهر قدس همچنان روی هوا+ تصاویر

  • کد خبر : 290819
  • ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۸

بازیکنان سابق تیم فوتبال استقلال در حاشیه دیدار دوستانه پیکان و پدیده شهر خودرو با هم خوش‌وبش گرمی داشتند.

به گزارش افق انلاین / تأخیر در شروع نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، تیم‌ها را با چالش جدیدی روبه‌رو کرده است و اکثر تیم‌های لیگ برتری در راستای حفظ آمادگی و حضور پرقدرت در لیگ برتر در قالب دیدارهای تدارکاتی به مصاف یکدیگر می‌روند. امروز (شنبه) در یکی از این دیدارها دو تیم پیکان تهران و شهر خودروی مشهد از ساعت ۱۸ در ورزشگاه شهدای شهر قدس مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند. بخشی از حواشی این بازی در زیر می‌آید:

* ایمن و استانداردسازی ورزشگاه‌هایی که در آنها مسابقات لیگ برتر برگزار می‌شود از الزمات فدارسیون فوتبال و سازمان برای شروع مسابقات لیگ به حساب می‌آید. با این وجود و تا این لحظه الزامات موردنظر فدراسیون و سازمان لیگ در ورزشگاه شهدای شهرقدس رعایت نشده است و خبری از نصب گیت‌های الکترونیکی، دوربین مداربسته و شماره‌گذاری صندلی‌های تماشاگران و … در ورزشگاه نیست.

* محمود شیعی، مدیرعامل باشگاه پیکان تهران با پوشیدن لباس ایران خودرو که به رنگ آبی است در ورزشگاه حاضر شد. فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه پدیده هم در ورزشگاه حضور دارد و از روی سکوها بازی را تماشا می‌کند.

* سیدمهدی رحمتی، روح‌الله باقری و جابر انصاری؛ سه بازیکن سابق استقلال که در تیم‌های پدیده و پیکان حضور دارند، قبل از شروع بازی خوش‌وبش گرمی باهم داشتند.

* اندک هواداران تیم پیکان که تعداد آنها کمتر ۲۰ نفر بود، امروز سیدمهدی رحمتی، دروازبان سابق تیم استقلال و پدیده را تشویق کردند.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=290819

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر