3

پپ گواردیولا: بازیکنانی که دیرتر به تیم برگشتند، روی نیمکت می‌نشینند/ بازی‌ با تیم‌های کلوپ همیشه دشوار است

  • کد خبر : 290833
  • ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۲

پپ گواردیولا تیمش را آماده بازی در سوپرجام انگلیس می‌بیند.

به گزارش افق انلاین ، پپ گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از بازی سوپرجام انگلیس مقابل لیورپول بر آمادگی بازیکنانش تاکید کرد.

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی اظهار داشت: به غیر از فرناندینیو، همه بازیکنان برگشته‌اند. امروز ادرسون و ریاض محرز به تیم اضافه شدند و اخیرا  آگوئرو، اوتامندی و ژسوس به تمرینات آمدند.امیدوارم مندی هفته بعد بازی کند. وضعیت جسمانی بازیکنان در بهترین حالت نیست. سعی خواهیم کرد از بازیکنانی که در پیش فصل حضور داشته‌اند، استفاده کنیم زیرا ریتم بازی کردن دارند و شرایط آن‌ها بهتر از بقیه است. بازیکنانی که دیرتر بازگشته‌اند، دقایق کمتری بازی خواهند کرد و بیش‌تر فرصت نیمکت نشینی خواهند داشت. هر هفته که بگذرد، وضعیت جسمانی تیم بهتر خواهد شد و فکر می‌کنم سنگینی بازی یکشنبه برای تیم خوب خواهد بود. ما به زودی به سطح همیشگی خودمان خواهیم رسید. در ماه جاری باید خود را از لحاظ جسمانی آماده کنیم. بنابراین تلاش خواهیم کرد بهتر شویم.

او در ادامه افزود: از نگرش براوو واقعا متحیر شدم. آسان نیست شما در این سن یک سال از میادین دور باشید اما کلودیو به خوبی با آن کنار آمد. نمی‌دانم  کاملا آماده است یا خیر. به هر حال یک سال از میادین دور بوده و زمان می‌برد تا کاملا آماده شود. کلودیو تمریناتش را شروع کرده  و به زودی آماده حضور در زمین نیز خواهد شد.من برای یورگن احترام زیادی قائلم. او واقعا مربی سطح بالایی است. رویارویی با تیم‌های  او همیشه برای من یک  رقابت بزرگ است. رفتار، پیام‌ها، در آغوش گرفتن و خنده‌هایش همیشه مثبت بوده . ما فصل گذشته جام‌های  زیادی بردیم البته نتوانستیم فاتح تمامی رقابت‌ها شویم. در واقع در اروپا خوب نبودیم اما می‌دانیم امسال بهتر از سال گذشته ظاهر خواهیم شد و این هدف ماست. حال رقابت مجددا از صفر شروع می‌شود. امسال برای فتح لیگ برتر تلاش می‌کنیم و آماده رقابت هستیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=290833

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر