1

تهدید استراماچونی جواب داد؛ دبل استقلال در منفجر کردن بمب نقل و انتقالات!

  • کد خبر : 291758
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳

باشگاه استقلال کامبک بزرگی را در روند مواجهه با سقوط به سراشیبی ترتیب داده است و به یکباره ساعاتی طلایی را در بازار نقل و انتقالات تابستانی برای خود حاصل کرده است.

مانوئل پوچارلی

باشگاه استقلال کامبک بزرگی را در روند مواجهه با سقوط به سراشیبی ترتیب داده است و به یکباره ساعاتی طلایی را در بازار نقل و انتقالات تابستانی برای خود حاصل کرده است.

آندره‌آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی باشگاه استقلال تهران که در اقدامی بسیار عجیب، به طور رسمی درخواست جدایی خود را در آستانۀ آغاز رقابت‌های لیگ برتر به اطلاع مدیرانش رسانده بود و به دلیل اجرایی نشدن تعهدات مدیرات باشگاه، خواهان بازگشت به ایتالیا شده بود، موفق شد با پیدا کردن اهرم فشار، به خوبی از این فرصت استفاده کند تا پس از حاصل کردن توافق دوباره با میلیچ، مدیران باشگاه را ترغیب به جلب رضایت مانوئل پوچارلی ایتالیایی کندو

 

آندره‌آ استراماچونی

 

در حالیکه پوچارلی، مهاجم سایه ایتالیایی از گزینه های استقلال حذف شده بود اما با تهدید استراماچونی به استعفا، مدیران استقلال مذاکره با این بازیکن و باشگاهش را دوباره در دستور کار خود قرار دادند تا احتمالا این بازیکن ایتالیایی که روزمه خوبی هم دارد به صورت قرضی جذب شود و در روزهای آتی رسماً آبی‌پوش شود.

 

مسئلۀ اصلی در عدم انتقال پوچارلی به استقلال، رقم درخواستی۵۵ میلیارد تومانی او بود که موجب برهم خوردن مذاکرات در فاز نخست نقل و انتقالات شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=291758

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر