1

نیمکت‌نشینی عجیب این ستاره ملی‌پوش پرسپولیس+ تصویر

  • کد خبر : 292055
  • ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی در هفته اول لیگ نوزدهم مقابل پارس جنوبی بازی می کند که یکی از ملی پوشان خود را در اختیار ندارد.

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی در هفته اول لیگ نوزدهم مقابل پارس جنوبی بازی می کند که یکی از ملی پوشان خود را در اختیار ندارد.
پرسپولیس 
 بودیمیر
بشار رسن نیمکت‌نشینی عجیب این ستاره ملی‌پوش پرسپولیس+عکس

 رقابت‌های لیگ نوزدهم فوتبال ایران روز پنج‌شنبه آغاز می‌شود که در دیدار افتتاحیه، پرسپولیس میزبان پارس جنوبی جم است. سرخپوشان در نخستین بازی با هدایت گابریل کالدرون آرژانتینی به مصاف شاگردان فراز کمالوند می‌روند و درصدد پیروزی هستند.

 

کادر فنی پرسپولیس تقریبا به ترکیب ایده آل خود برای دیدار با پارس جنوبی جم رسیده و به جز ۱ یا ۲ بازیکن که وضعیت شان مبهم است، دیگر بازیکنان شرایط آرمانی برای بازی کردن دارند و مشکلی برای تقابل با زردپوشان ندارند.

 

سرمربی پرسپولیس نشان داده است برای انتخاب ۱۱ بازیکن اصلی خود توجه زیادی به تمرینات این تیم دارد تا بازیکنان آماده سرخپوشان شانس بازی کردن پیدا کنند.

 

 

در این بین بشار رسن با وجود آمادگی در تمرینات پرسپولیس و جلب رضایت سرمربی تیم، جایگاهی در لیست اصلی سرخپوشان ندارد و قرار است اولین بازی پرسپولیس در لیگ نوزدهم را از روی نیمکت تماشا کند و این کمی عجیب به نظر می رسد.

 

هافبک تیم ملی عراق که چند هفته آخر فصل گذشته لیگ برتر را به دلیل مصدومیت از دست داد، خیلی دیر به تمرینات پیش فصل پرسپولیس اضافه شد و همین دلیل موجب شد تا رسن نتواند بدنسازی مناسب داشته باشد. به همین خاطر کالدرون او را از فهرست اصلی سرخپوشان در هفته اول کنار گذاشت تا رسن با توجه به عضلات ضعیف خود دچار مصدومیت نشود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=292055

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر