1

محسنی : امروز عملیات روانی، جنگ اقتصادی و در نتیجه مایوس کردن مردم از انقلاب در صدر برنامه های دشمن قرار دارد 

  • کد خبر : 292506
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۸

استاندار تهران گفت: امروز عملیات روانی، جنگ اقتصادی و در نتیجه مایوس کردن مردم از انقلاب در صدر برنامه های دشمن قرار دارد.

استاندار تهران گفت: امروز عملیات روانی، جنگ اقتصادی و در نتیجه مایوس کردن مردم از انقلاب در صدر برنامه های دشمن قرار دارد.

بند‌پی: امروز مایوس کردن مردم از انقلاب در صدر برنامه‌های دشمن قرار دارد

به گزارش افق انلاین ، انوشیروان محسنی بند‌پی استاندار تهران در امامزاده علی اکبر چیذر، گفت: هفته دولت فرصتی برای رجوع به آرا و اندیشه های   شهیدان رجایی و باهنر است که تمام تلاش خود را معطوف به تامین عدالت و فقرزدایی بود.

وی ادامه داد: هفته دولت فرصتی است برای دولت مردان تا با ارائه اقدامات خود به مردم به نوعی گزارش کار ارائه  دهند. امروز عملیات روانی، جنگ اقتصادی و در نتیجه مایوس کردن مردم از انقلاب در صدر برنامه های دشمن قرار دارد

استاندار تهران خاطر نشان کرد: علیرغم همه فشارها که البته در برخی موارد برای مردم ملموس است اما این حجم از طرح های  افتتاحیه در استان تهران قابل ملاحظه است. امسال در هفته دولت در استان تهران بالغ بر طرح های عمرانی با اعتبار  ۳۵۰۰ میلیارد تومان افتتاح و برای ۱۲هزار نفر اشتغال‌زایی می شود.

بند‌پی تصریح کرد:‌هفته گذشته با حضور نمایندگان استان و وزیر بهداشت و درمان جلسه ای  برگزار شد و تصمیمات خوبی در خصوص افزایش سرانه های بهداشتی و درمانی در استان تهران  اتخاذ شد. امسال  در تهران شاهد کاهش میزان آلایندگی هوا نسبت به سال گذشته  بودیم و می توان با گسترش ناوگان حمل و نقل عمومی مشکل آلودگی هوای تهران را مرتفع کرد.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=292506

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر