2

واکنش زهرا اشراقی به شرکت خاتمی در انتخابات: “ضربه بسیار سنگین بود”

  • کد خبر : 29278
  • ۱۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۸

زهرا اشراقی در جواب اعتراض‌هایی که هواداران تندرو جریان اصلاحات به شرکت خاتمی در انتخابات داشتند، واکنش نشان داد.

ماجرای رای دادن سید محمد خاتمی یکی از حاشیه های انتخابات مجلس نهم بود که بویژه در رسانه ها و سایت های حامی فتنه و ضدانقلاب هیاهوی فراوانی ایجاد کرد و پس از تکذیب های اولیه موجی از فحاشی علیه خاتمی را بدنبال داشت.

خبرگزاری فارس: واکنش پرتلاطم رسانه های حامی فتنه به حضور خاتمی پای صندوق رای مجلس نهم

محمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات روز گذشته با حضور در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه، رای خود را به این صندوق انداخت و در انتخابات شرکت کرد.

بعد از انتشار این خبر توسط خبرگزاری فارس، رسانه‌های ضدانقلاب و سایت صهیونیستی بالاترین اقدام به تکذیب این خبر کردند اما رسانه رژیم سلطنتی انگیلس(بی بی سی) طی گفت‌وگویی با یکی از نزدیکان خاتمی خبر شرکت وی را در انتخابات تائید کرد و موجب شد ‌رسانه‌ها و سایت‌های ضدانقلاب از جمله بالاترین، بیشترین هجمه‌ها را که می‌توان کم‌سابقه و حتی بی‌سابقه توصیف کرد، ‌علیه خاتمی تدارک ببینند.

اما ماجرا چه بود؟

* خاتمی رای خود را به صندوق انداخت

خاتمی که گفته می‌شد‌ جمعه در خارج تهران به سر می‌برد، با حضور در پای یک صندوق رای واقع در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه، رای خود را به این صندوق انداخت.

این خبر را اولین بار خبرگزاری فارس منتشر کرد اما رسانه‌های ضدانقلاب و سایت صهیونیستی بالاترین ‌بلافاصله با هجمه به خبرگزاری فارس به تکذیب خبر مذکور روی آوردند.

کارشناسان می‌گویند “‌‌شرکت خاتمی در انتخابات، تمام برنامه‌های فتنه‌گران برای تحریم انتخابات را بر باد رفته نشان می‌داد، چه آنکه محمد خاتمی از جمله افرادی بود که با مواضع دوپهلوی خود به ضدانقلاب حامی تحریم انتخابات یاری می‌رساند”.

* بی‌بی‌سی خبر شرکت خاتمی را در انتخابات تائید کرد

پس از فحاشی‌های سایت‌های صهیونیستی به خبرگزاری فارس و دروغگو خواندن این خبرگزاری در پی انتشار خبر شرکت خاتمی در رأی‌گیری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، بی‌بی‌سی فارسی نوشت: “یکی از نزدیکان محمد خاتمی، رئیس جمهور پیشین ایران در تماسی که بی‌بی‌سی با او داشت، رأی دادن آقای خاتمی را تأیید کرد.”

تأیید خبر شرکت کردن خاتمی در انتخابات مجلس نهم سایت صهیونیستی بالاترین‌ را تا آنجا دستپاچه کرد که اخبار مربوط به ادعای تحریم ایران را نیز با عکس‌های محمد خاتمی منتشر کرد.

* سایت‌های ضدانقلاب نوک پیکان را از فارس به خاتمی تغییر دادند

بعد از تائید خبر مذکور سایت‌های ضدانقلاب و صهیونیستی نوک پیکان حمله را از خبرگزاری فارس به خاتمی تغییر دادند.

* پس از بالاترین، فیس بوک هم به جان خاتمی افتاد

رسانه‌های ضدانقلاب که در پی تحریم انتخابات بودند و مبدع این تئوری را خاتمی و همفکران وی می‌دانستند، با شرکت خاتمی در انتخابات، از این خبر حیرت کرده و تنها به عکس آرشیوی این خبر ایراد گرفته و بر این اساس آن را دروغ خوانده و به فحاشی به خبرگزاری فارس روی آوردند!

‌سایت صهیونیستی بالاترین مرجع اعتراض به خاتمی به عنوان مبدع طرح تحریم انتخابات شده و کاربران این سایت طی پست‌هایی از خاتمی انتقادات شدیدی کردند.

اولین پست‌های کاربران سایت صهیونیستی بالاترین پس از تأیید خبر شرکت خاتمی در انتخابات امروز این بود: “واقعیتی تلخ؛ خاتمی خیانت کرد.”

موضوع به اینجا هم ختم نشد و کش‌و‌قوس‌ها و درگیری‌های اصلاح‌طلبان به شبکه اجتماعی فیس بوک هم کشیده شد و یاران دیروز خاتمی در صفحات فیس بوک نزدیکان وی از جمله زهرا اشراقی ‌انتقادات تندی از خاتمی کرده و خواستار پاسخگویی ‌آنها نسبت به این اقدام خاتمی شدند.

فردی با عنوان سایه حبیبی در پستی نوشته بود: “خانم اشراقی سکوت نکنید. جواب بدید، اینهمه طرفدار شما بودیم در روزهای سخت، فقط یک کلام بگید رای داید یا نه، تکلیف اینهمه دوستان رنجیده خاطر مشخص بشه؟”

فرهاد گنجی هم در این صفحه فیس بوک نوشت که “از سید محمد خاتمی چه خبر !!؟؟ تاریخ همین امروز قضاوت می‌کند …”

شخصی به نام سمانه هم در فیس بوک زهرا اشراقی نوشت که “خانم اشراقی ریاکاری پذیرفته شدنی نیست. اگر می‌خواست شرکت کنه چرا در تهران شرکت نکرد! چرا نگفت که شرکت می‌کنه! چرا پنهان کاری! چرا یه روستا در دماوند!”

فرد دیگری هم به نام رضاپور در فیس بوک زهرا اشراقی نوشت که “همه رأی دادند که …..؛ واقعا که”

موضوع همچنان ادامه‌‌ داشت و میلاد راور طی پستی خطاب به همسر برادر سیدمحمد خاتمی نوشت که “مطمئنم که از جملات تند ما رنجیده خواهید شد. ولی فکر نکنم به اندازه ما بعد از شنیدن خبر. مگه قرار نبود که شرکت نکنیم؟ شما پاسخگوی محمد خاتمی و حسن خمینی نیستید ولی آیا در برابر عملکرد همسرتون هم مسئولیتی ندارید؟ خب یک تکذیبیه‌ای‌ یا تاییدیه‌ای‌ بدین تا ما بدونیم چه بلایی سرمون اومده! البته اگر خود شما شرکت نکرده باشید.”

صفحات نزدیکان دیگر خاتمی از جمله معصومه ابتکار هم پر از انتقاداتی بود که موضوع آن خیانت خاتمی به آنچه که تحریم خوانده می‌شود، بود.

* واکنش زهرا اشراقی به شرکت خاتمی در انتخابات: “ضربه بسیار سنگین بود”

در ادامه این اعتراضات به محمد خاتمی، زهرا اشراقی در صفحه فیس‌بوک در واکنش به حضور سیدمحمد خاتمی در انتخابات نوشت: “ضربه بسیار سنگین بود”.

‌زهرا اشراقی در جواب اعتراض‌هایی که هواداران تندرو جریان اصلاحات به شرکت خاتمی در انتخابات داشتند، واکنش نشان داد.

اشراقی در صفحه فیس‌بوک خود نوشت: “سلام دوستان. منطقه ما در مواقع اضطراری اینترنت قطع می‌شود‌. ضربه بسیار سنگین بود ولی منتظر زمان هستم. این صفحه آماده است برای جناب خاتمی…”

* علی‌نژاد روزنامه‌نگار حامی فتنه: انگشت جوهری خاتمی در چشمان ما فرو می‌رود

یک روزنامه‌نگار فتنه‌گر هم با اشاره به شرکت خاتمی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نوشت: انگشت جوهری خاتمی در چشمان ما فرومی‌رود.

مسیح علی‌نژاد روزنامه‌نگار فراری حامی فتنه و از خبرنگاران ارشد سایت جرس، در صفحه فیس‌بوک خود با اشاره به شرکت خاتمی در انتخابات امروز نوشت: اعتراف می‌کنم اگر خبر رای دان خاتمی تکذیب نشود، می‌شکنم. تحقیر از دو سو؛ هم از سوی حاکمانی که انگشت جوهری‌ات را در چشم ما فرو می‌کنند، هم از سوی کسانی که امید بستن به یکی مثل خاتمی را مثل پتک بر سرمان می‌کوبند… از هر دو تحقیر مطلع‌ام اما دلم نیامد که نگویم چه امیدهای پنهان که بی‌صدا می‌شکند اگر….

* سایت‌های حامی فتنه: “خاتمی مُرد”

کاربران سایت صهیونیستی بالاترین لینک مطلب “خاتمی رأی داد؛ لطفا ماله نکشید” را به عنوان برترین لینک این سایت انتخاب و برخی کاربران آن خاتمی را یک فرد مرده سیاسی نامیدند.

به گزارش فارس، پس از اینکه خبر شرکت سیدمحمد خاتمی (حامی تحریم انتخابات) در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تأیید شد، کاربران سایت صهیونیستی بالاترین لینک یکی از کاربران این سایت که با تیتر “خاتمی رأی داد؛ لطفا ماله نکشید” انتخاب شده بود را به عنوان بهترین لینک‌های روز انتخاب کردند.

یکی از کاربران این سایت نیز برای حضور خاتمی در این انتخابات تیتر “خاتمی مُرد‌” را برای لینک انتقادی خود انتخاب کرده است.

کاربر دیگری نیز در این سایت صهیونیستی، طی پستی با این عنوان که “دشمن دانا بلندت می‌کند – بر زمینت می‌زند نادان دوست” و همراه کردن کاریکاتوری از خاتمی به انتقاد از وی پرداخته است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=29278

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. درود بر خاتمی اصلاح طلب واقعی.

  2. ما در داخل اپوزوسیون(جریان مخالف حاکمیت مثل امام خمینی در زمان سلطنت پهلوی) نداریم آنچه داریم جریانی قائل به اصلاحات با حفظ اصول و مبانی حاکمیت هست.پس اپوزوسیون خارج نشین الکی دل خودشان را خوش نکنند،اختلافات خانوادگی است و به آنها ربطی ندارد

  3. درود بر سید بزرگوار که که با پشت کردن به منافقان دل ملتی را شاد کرد.

  4. درود بر سید محمد خاتمی درود درود………………

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر