4

وزیر مسکن و شهرسازی : یکشنبه هفته آینده در مجلس برای رای اعتماد حاضر می شوم

  • کد خبر : 2930
  • ۰۱ تیر ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۶

علی نیکزاد وزیر مسکن و شهرسازی که در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت با خبرنگاران گفت‌و‌گو می‌کرد، در پاسخ به سؤالی در خصوص سرانجام ادغام وزارت مسکن و شهر‌سازی با راه‌ و ترابری گفت: ما برنامه‌هایمان را تقدیم مجلس کرده‌ایم و هر چه نظر مجلس باشد، می‌پذیریم که انشاالله خیر است. وی ادامه داد: یکشنبه […]

علی نیکزاد وزیر مسکن و شهرسازی که در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت با خبرنگاران گفت‌و‌گو می‌کرد، در پاسخ به سؤالی در خصوص سرانجام ادغام وزارت مسکن و شهر‌سازی با راه‌ و ترابری گفت: ما برنامه‌هایمان را تقدیم مجلس کرده‌ایم و هر چه نظر مجلس باشد، می‌پذیریم که انشاالله خیر است.

وی ادامه داد: یکشنبه هفته آینده نیز قرار است برای کسب رأی اعتماد در مجلس حاضر شوم.

نیکزاد در پاسخ به این سؤال که آیا وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ‌همچنان در وزارت امور زیر‌بنایی ادغام خواهد شد یا نه، اظهار داشت: بر اساس چیزی که اعلام شده وزارت مسکن و شهرسازی با راه و ترابری ادغام می‌شود.

نیکزاد در خصوص بحث اجاره‌بها نیز خاطرنشان کرد: مسکن و اجاره‌بها متأثر از قیمت زمین، تسهیلات، خدمات فنی مهندسی و مصالح ساختمانی است که هیچ یک از این موارد افزایش نداشته ‌و ما معتقدیم باید تهران را به ۲۰۰ بلوک تقسیم و اجاره‌بها را مشخص کنیم و در صورتی که بیش از آن اعمال شد، قانون را اجرا کنیم که این کار را قطعا انجام خواهیم داد.

وی افزود: از امروز بنا به بررسی و اعلام نظر بانک مرکزی که گفته بود ۷ الی ۹ درصد رشد در بخش مسکن و اجاره بهاء وجود دارد را ملاک قرار داده‌ایم و در اتحادیه املاک این را اعمال خواهد کرد و هیچ قرار دادی نوشته نمی‌شود.

وزیر مسکن و شهر سازی گفت: اگر بیش از ۹ درصد را در اجاره بهاء اعمال کنند، برخورد می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=2930

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر