1

اولیور کان رسماً به عنوان رئیس بعدی باشگاه بایرن مونیخ معرفی شد/ آغاز کار اسطوره باواریایی‌ها از سال ۲۰۲۲

  • کد خبر : 293011
  • ۰۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲

با اعلام باشگاه بایرن مونیخ، کاپیتان اسطوره‌ای سابق این تیم، از سه سال دیگر به عنوان رئیس در این باشگاه ایفای نقش خواهد کرد.

اولیور کان رسماً به عنوان رئیس بعدی باشگاه بایرن مونیخ معرفی شد/ آغاز کار اسطوره باواریایی‌ها از سال 2022

به گزارش افق انلاین  ، باشگاه بایرن مونیخ با انتشار یک بیانیه اعلام کرد که اولیور کان، دروازه‌بان سابق این تیم که سال ۲۰۰۸ بازنشسته شد، از سال ۲۰۲۲ به عنوان رئیس جدید باواریایی‌ها فعالیت خواهد کرد.

طبق بیانیه باشگاه بایرن مونیخ، در جلسه روز گذشته (پنجشنبه) هیئت رئیس باشگاه بایرن مونیخ، همه اعضا به اتفاق به انتصاب اولیور کان به عنوان رئیس و مدیر اجرایی جدید پرافتخارترین باشگا آلمان رأی دادند. اولیور کان برای بازگشت به بایرن مونیخ، با این باشگاه قراردادی ۵ ساله بسته است که از روز نخست ماه ژانویه سال ۲۰۲۰ آغاز می‌شود. او که در حال حاضر مشغول یکسری فعالیت‌های تجاری است و گاهاً به عنوان کارشناس هم ایفای نقش می‌کند، در آغاز قراردادش به عنوان یکی از اعضای هیئت رئیسه فعالیت خواهد داشت و با پایان قرارداد کارل هاینتس رومنیگه، مدیر اجرایی کنونی باشگاه در تاریخ ۳۱ دسامبر سال ۲۰۲۱، جانشین او خواهد شد.

اولیور کان در این خصوص گفت: برای من افتخاری بزرگ است که ابتدا مورد اعتماد هیئت رئیس باشگاه بایرن مونیخ قرار گرفته‌ام و به عنوان مدیر اجرایی و رئیس باشگاه بایرن مونیخ انتخاب شده‌ام. من مایلم از هیئت نظارت باشگاه به ریاست اولی هوینس به خاطر اعتمادش تشکر کنم. من واقعاً خودم را بخشی از این باشگاه می‌دانم چون بایرن مونیخ زندگی مرا شکل داده است. موفقیت‌های ورزشی و مالی‌ و جلب رضایت هواداران، آن رویکرد مسئولانه‌ای است که همواره در تاریخ باشگاه بایرن مونیخ حرف اول را زده است و من هم می‌خواهم با همکاری دیگر اعضای کادر مدیریتی باشگاه، در آینده چنین رویکردهایی را در باشگاه تقویت کنم.

کان که دو بار به عنوان مرد سال فوتبال آلمان، ۴ بار به عنوان بهترین دروازه‌بان این کشور، سه بار به عنوان بهترین دروازه‌بان جهان و در جام جهانی ۲۰۰۲ نیز به عنوان سنگربان و بهترین بازیکن انتخاب شد، پس از آویزان کردن دستکش‌هایش در سال ۲۰۰۸، در رشته مدیریت فارغ‌التحصیل شد و پس از آن وارد وادی بازرگانی شد و همزمان به عنوان کارشناس برای شبکه تلویزیون ZDF آلمان فعالیت داشت

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=293011

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر