7

اولتیماتوم ۴۵ روزه وزیر ارتباطات به اپراتورها برای افزایش کیفیت

  • کد خبر : 293091
  • ۰۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷

وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات گفت: در ابتدا قرار بر این بود تمامی اطلاعات سامان سنجش شاخص‌های کیفیت شبکه ملی اطلاعات (فرادید) در اختیار مردم قرار گیرد، اما تصمیم گرفته شد یک فرصت ۴۵ روزه به اپراتورها داده شود تا اقداماتی برای افزایش کیفیت خدمات خود داشته باشند.

وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات گفت: در ابتدا قرار بر این بود تمامی اطلاعات سامان سنجش شاخص‌های کیفیت شبکه ملی اطلاعات (فرادید) در اختیار مردم قرار گیرد، اما تصمیم گرفته شد یک فرصت ۴۵ روزه به اپراتورها داده شود تا اقداماتی برای افزایش کیفیت خدمات خود داشته باشند.

به گزارش افق انلاین ، محمدجواد آذری جهرمی در مراسم معرفی سامانه فرادید با بیان اینکه هدف این سامانه سنجش کیفیت اپراتورها برای بهبود خدمات به مردم است، افزود: حق مردم است بدانند چه سرویس‌های و با چه کیفیت و قیمتی وجود دارد تا براساس آن انتخاب کنند.

وی ادامه داد: در فاز بعد، جمع آوری انعکاس نظر کاربران در دستور است که از طریق شماره تماس ١٩۵ یا راه‌های ارتباطی دیگر به دست ما می رسد.

آذری جهرمی با تاکید بر اینکه تامین رضایت مردم میثاق‌نامه ما است، افزود: رصد اپراتورها چه در حوزه فروش و چه پشتیبانی نیز در این سامانه وجود دارد.

ایلنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=293091

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]