4

تصادف دادستان شهرکرد/ حال عمومی وی خوب است

  • کد خبر : 293266
  • ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۴

معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرکرد گفت: دادستان شهرکرد صبح امروز در حالی که عازم یک مأموریت به تهران بود دچار حادثه رانندگی شد، حال عمومی وی هم‌اکنون خوب است.

معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرکرد گفت: دادستان شهرکرد صبح امروز در حالی که عازم یک مأموریت به تهران بود دچار حادثه رانندگی شد، حال عمومی وی هم‌اکنون خوب است.

علی خسروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: دادستان عمومی و انقلاب شهرکرد صبح امروز در حالی که عازم یک مأموریت به تهران بود دچار حادثه رانندگی شد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرکرد افزود: خوشبختانه هم‌اکنون حال عمومی وی رضایت‌بخش بوده و در بیمارستان شاهین‌شهر بستری است.

وی ادامه داد: این حادثه نزدیک بادرود رخ داده است و با اینکه تصادف سنگینی بود اما هیچ مشکلی برای عبدالرضا علیمحمدی پیش نیامد.

خسروی خاطرنشان کرد: امروز صبح مقرر بود جلسه‌ای با حضور وزرای کشور و نیرو، استاندار اصفهان و چهارمحال و بختیاری، دادستان اصفهان و شهرکرد و مدیران عامل شرکت‌های آب منطقه‌ای اصفهان و چهارمحال و بختیاری در وزارت کشور برگزار شود و دادستان شهرکرد نیز عازم تهران برای شرکت در این جلسه بود که دچار حادثه شد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرکرد اضافه کرد: به دلیل وقوع حادثه برای دادستان شهرکرد من در جلسه مذکور شرکت کردم که در آن تا حدودی مشکلات بررسی و مقرر شد وزارت نیرو پیگیر مباحث کارشناسی باشد تا در سفر وزیر نیرو به چهارمحال و بختیاری مباحث مربوط به آب خاتمه پیدا کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=293266

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر