1

پرسپولیس با نماینده هدایتی در آستانه تغییرات بزرگ ؛ اندک اندک جمع یاران می رسد ؟!

  • کد خبر : 293700
  • ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷

پرسپولیس با نماینده هدایتی در آستانه تغییرات بزرگ ؛ اندک اندک جمع یاران می رسد ؟!

شنیده می‌شود یکی از افراد نزدیک به حسین هدایتی که تا پیش از این از وی به‌عنوان نماینده هدایتی در باشگاه نام برده می‌شد، قرار است به‌زودی در پست معاون اقتصادی پرسپولیس کارش را آغاز کند. پیش از این محمدعلی ترکاشوند در سال‌های گذشته در این سمت در پرسپولیس فعال بود که البته حواشی زیادی هم داشت.

اگرچه از استقلال صدای تغییر مدیریت به گوش می‌رسد، اما در پرسپولیس با حضور محمدحسن انصاری‌فرد ، این تیم از لحاظ مدیریتی به‌وضعیت ثبات رسیده است. با این حال به‌نظر می‌رسد با وجود مدیر جدید که اتفاقا از محبوبیت خوبی نیز نزد هواداران و پرسپولیسی‌ها برخوردار است، از حالا به بعد باید منتظر اتفاقاتی در این تیم خصوصا در عرصه مدیریتی باشیم. برخی‌ها کنار خواهند رفت تا افراد جدیدی انتخاب شوند، ‌افرادی که همگی در گذشته نیز سابقه حضور در پرسپولیس را داشته‌اند.

خبری از پول نشد

سه‌شنبه گذشته و پس از استعفای ایرج عرب از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس، اعضای هیات‌مدیره این باشگاه جلسه‌ای برگزار کردند و درنهایت محمدحسن انصاری‌فرد را به‌عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب کردند. این در‌حالی است که با آمدن انصاری‌فرد به پرسپولیس قرار بود طی هفته اخیر به این باشگاه پول تزریق شود تا برخی مشکلات مالی این تیم برطرف شود، اما این اتفاق تا دیروز نیفتاد تا نگرانی‌ها در این خصوص افزایش پیدا کند.

درواقع با تغییرات مدیریتی قرار بود پرسپولیسی‌ها نیز طبق برنامه طی یکی، دو روز اخیر بخشی از قرارداد خود را دریافت کنند که تا دیروز خبری از این اتفاق نشد تا به‌نوعی این امر دلخوری بازیکنان را در پی داشته باشد.

در این زمینه شاید به‌نوعی حتی پرسپولیسی‌ها شانس آوردند که لیگ برتر مدتی تعطیل شد چون در این مقال به‌واسطه بدحسابی باشگاه، فعلا روحیه‌ای برای حضور در میادین برای بازیکنان این تیم باقی نمانده و چه‌بسا اگر خبری از تعطیلات نبود شاید باز هم موفقیتی در دیدار با نفت‌آبادان میسر نمی‌شد!

پیروانی جای خلیلی

با آمدن انصاری‌فرد به پرسپولیس حالا صدای پای تغییرات در بین مدیران میانی و بدنه اجرایی آغاز شده و چه‌بسا طی روزهای آینده شاهد تغییرات مهمی در پرسپولیس باشیم.

در همین زمینه باید از مهم‌ترین تغییرات به بازگشت دوباره افشین پیروانی به‌عنوان مدیر تیم به‌جای محسن خلیلی اشاره کنیم. مدیر جنجالی سرخ‌ها که شایعه شد در پیش‌فصل برای بازگشت افشین قطبی به نیکمت سرخ‌ها تلاش کرده و البته بارها این مساله را نیز تکذیب کرده، همزمان با جدایی برانکو، سرمربی موفق پرسپولیس به میزان زیادی از محبوبیتش کاسته شده و بعید نیست که خیلی زود کنار برود.

در‌هر‌ صورت از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد، افشین پیروانی بعد از اینکه از سوی کمیته استیناف درخصوص پرونده‌اش در تیم‌ملی تبرئه شد حالا دوباره در یک‌قدمی بازگشت به نیمکت به‌عنوان مدیر این تیم قرار دارد.

بازگشت خبیری

از سوی دیگر شنیده می‌شود حسین علیپور نیز که به‌عنوان کارمند باشگاه پرسپولیس نفوذ زیادی در این باشگاه دارد به‌زودی از این باشگاه رفتنی شده و در مقابل حسین خبیری به‌عنوان معاون انصاری‌فرد انتخاب و در این سمت منصوب و معرفی خواهد شد. خبیری در مقاطع مختلفی در باشگاه پرسپولیس حضور داشت اما بعد از قدرت‌گرفتن عرب کنار گذاشته شد و حالا دوباره در مسیر بازگشت قرار گرفته است.

یک معاون اقتصادی جدید

درنهایت اینکه شنیده می‌شود یکی از افراد نزدیک به حسین هدایتی که تا پیش از این از وی به‌عنوان نماینده هدایتی در باشگاه نام برده می‌شد، قرار است به‌زودی در پست معاون اقتصادی پرسپولیس کارش را آغاز کند. پیش از این محمدعلی ترکاشوند در سال‌های گذشته در این سمت در پرسپولیس فعال بود که البته حواشی زیادی هم داشت.

فرهیختگان آنلاین

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=293700

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر