6

لابی نکردم و برای هیات رییسه رای نیاوردم

  • کد خبر : 29399
  • ۱۵ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۰

کفاشیان می تواند برای چهار سال آینده فوتبال گزینه خوبی باشد

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تهران معتقد است کفاشیان می تواند برای چهار سال آینده فوتبال گزینه خوبی باشد، چون در چهار سال گذشته تجربیات بسیاری کسب کرده است.

محمد رویانیان پس از برگزاری مراسم انتخابات فدراسیون فوتبال عنوان کرد: انتخابات خوب، آزاد و منظمی بود و به کفاشیان تبریک می گویم و معتقدم بهترین انتخاب کفاشیان بود، چون در این چهار سال تجربه کافی را با توجه به خراب‌کاری‌هایی که داشت کسب کرده و می‌تواند در چهار سال بعدی کارهای خوبی را انجام دهد، به شرط این که تغییر روش و اصلاحات انجام دهد. من خودم به کفاشیان رای دادم.

وی افزود: به عباسی وزیر ورزش و جوانان تبریک می گویم که انصافا در برابر انتخابات، خوب برخورد کرد و دخالتی نداشت.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس همچنین درباره انتخاب نشدنش در هیات رییسه فوتبال گفت: من کار خودم را می‌کنم. فدراسیون مرجعی برای کل فوتبال است و پرسپولیس باید با تمام قوا به کارش ادامه دهد. من هنوز فوتبالی نشده ام و چون کسی را در مجمع نمی‌شناختم لابی نکردم و از این موضوع هم ناراحت نیستم. نمی دانستم با چه کسی باید ارتباط برقرار کنم. چرا دروغ بگویم؟ برای موفقیت در انتخابات باید لابی کرد.

رویانیان در ادامه نیز در مورد انتخاب نشدن قریب و عزیز محمدی برای ریاست فدراسیون فوتبال اظهار کرد: درباره عزیز محمدی باید بگویم که هر چه قانون می‌گوید همان می‌شود، عزیز محمدی همچنان باقی می‌ماند. درباره قریب هم چیزی نمی توانم بگویم و نمی دانم که او منتخب دولت بود یا نه؟

وی در ادامه درباره عصبانیت عابدینی در مجمع که پس از حمایت کفاشیان از قریب انجام شد، تاکید کرد: کفاشیان آدم آرامی است و به اعتقاد من در این مورد اشتباه می‌کرد و به نوعی به وزارت ورزش و جوانان و همه کسانی که به او رای دادند، اتهام می‌زد، اما زود متوجه شد. به هر حال کفاشیان رای آورده و آدم سالمی است.

رویانیان همچنین درباره بازی تیم فوتبال پرسپولیس برابر الهلال در جام باشگاه‌های آسیا مطرح کرد: گروه‌مان سخت است، این را باید بپذیریم. ما در عربستان بازی می کنیم و این شرایط ما را سخت می‌کند. عربستان از صعود به جام جهانی بازمانده و همچنین یک تیم باشگاهی‌اش چند وقت پیش هم در ایران از استقلال باخته است. تمام این اتفاقات شرایط ما را سخت می‌کند. می دانیم که الهلال برای تلافی برابر ما قرار می‌گیرد.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا علی کریمی از اردوی پرسپولیس قهر کرده یا نه؟ تاکید کرد: علی کریمی به ایران بر نگشته و من قهر او را تکذیب می‌کنم، اما او باید بداند که یک بازیکن حرفه‌ای به تیمش باید متعصب و مقید باشد و به قوانین باشگاهش احترام بگذارد. ما به عربستان بیش از ۲۰ بازیکن برده‌ایم که علی کریمی یکی از آن‌ها است. یک کاپیتان در حد علی کریمی باید تیم را در مواقع حساس جمع کند.

رویانیان در پایان هم درباره رای کمیته‌ استیناف برای بازی کردن شیث رضایی در جام باشگاه‌های آسیا تاکید کرد: در مکاتبه‌ای که با مسئولان و همچنین کارشناسان داشتیم، پی بردیم که بازی شیث در رقابت‌های آسیایی مشکلی ندارد. به هر حال این رای باعث شد تا حداقل ۵۰ درصد به نفع ما باشد. خواهشا این را خراب نکنید!

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=29399

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر