2

ستاره تیم ملی زنان رونالدو را به فساد متهم کرد + تصویر

  • کد خبر : 294136
  • ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۲

ستاره تیم ملی زنان آمریکا در آستانه حضور در مراسم بهترین‌های فیفا در میلان به عنوان یکی از نامزدهای نهایی فتح عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال زنان و قرار گرفتن در کنار «کریستانو رونالدو» بار دیگر بر موضع پیشین خود در قبال رفع اتهامات تعرض جنسی علیه مرد پرتغالی تاکید کرد.

ستاره تیم ملی زنان آمریکا در آستانه حضور در مراسم بهترین‌های فیفا در میلان به عنوان یکی از نامزدهای نهایی فتح عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال زنان و قرار گرفتن در کنار «کریستانو رونالدو» بار دیگر بر موضع پیشین خود در قبال رفع اتهامات تعرض جنسی علیه مرد پرتغالی تاکید کرد.

مورگان: «رونالدو» با پول داستان تعرض را ماست‌مالی کرد

به گزارش افق انلاین ، کاپیتان دوم تیم ملی زنان آمریکا یکی از سه نامزد نهایی بهترین بازیکن سال فیفا در بخش زنان مراسمی است که ۲۳ سپتامبر در میلان ایتالیا برگزاری می‌شود؛ رویدادی که زمان زیادی تا آغاز آن باقی نمانده و «الکس مورگان» در این مراسم بزرگ با «کریستیانو رونالدو» روی یک سکوی مشترک قرار خواهد گرفت.

مورگان در ماه جولای در توییتی با اشاره به تصمیم دادستانی ایالت نوادا آمریکا مبنی بر مختومه اعلام کردن اتهامات تعرض جنسی علیه رونالدو، مقاله‌ای با عنوان «رونالدو، نماد فساد در ورزش» را به همراه یادداشتی با مضمون «حالا این یعنی روزنامه‌نگاریِ فوق‌العاده» ضمیمه و منتشر کرد.

مراسم بهترین‌های فیفا به احتمال زیاد ملاقاتی ناخوشایند را مابین مورگان و رونالدو رقم خواهد زد اما ستاره تیم ملی زنان آمریکا همچنان بر موضع خود پافشاری می‌کند.

مورگان در آستانه این مراسم و ملاقات پر حرف‌وحدیث، اظهار داشت: تصور نمی‌کنم برخوردم با رونالدو در میلان با برخوردی که ممکن است با دیگر افراد حاضر در مراسم داشته باشم، متفاوت باشد؛ در عوض فکر می‌کنم در دنیای امروز و شرایط کنونی، زنان به دفعات فریاد زده‌اند و مهم این است که از آنان حمایت کنیم؛ علاوه بر این به نظرم بسیاری از افراد حالا می‌خواهند بدانند حق با چه کسی است؛ به اعتقاد من در مورد داستان رونالدو، شواهد و مدارک موجود خیلی بیشتر از آن چیزی بود که بتوان روی آنها سرپوش گذاشت اما در نهایت “پول” کمک می‌کند تا داستان‌ها به خیر و خوشی تمام و به اصطلاح ماست‌مالی شود؛ رونالدو از اتهامات تبرئه شد بنابراین می‌تواند به بازی کردن ادامه دهد.

وی ادامه داد: این حرف بدین معنی نیست که او یکی از بهترین فوتبالیست‌های جهان نیست یا من اینطور فکر نکنم بلکه مقصودم این است که این ۲ موضوع هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارد؛ به عبارت بهتر، کاری که او به عنوان شغل خود انجام می‌دهد یعنی سرگرم کردن مردم با کارهایی که در زمین فوتبال می‌کند با شخصیتی که ممکن است به عنوان یک انسان داشته باشد یا افعالی که ممکن است از او سر بزند، هیچ ارتباطی ندارد.

ایرنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=294136

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر