5

فریبا: یاد زمان زرینچه و بیانی افتادم

  • کد خبر : 294147
  • ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۵

کارشناس فوتبال ایران گفت: وقتی بازی تیم ملی را دیدم یاد زمان گذشته و زمان حسن نظری، شاهین بیانی، جواد زرینچه و خسرو حیدری افتادم که ما در آن زمان یک تیم کاملاً راست‌رو بودیم.

سردار آزمون

کارشناس فوتبال ایران گفت: وقتی بازی تیم ملی را دیدم یاد زمان گذشته و زمان حسن نظری، شاهین بیانی، جواد زرینچه و خسرو حیدری افتادم که ما در آن زمان یک تیم کاملاً راست‌رو بودیم.

به گزارش افق انلاین ، بهتاش فریبا در خصوص عملکرد تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ گفت:‌قبل از هر چیز به کادر فنی، بازیکنان و هواداران تیم ملی به خاطر اولین برد رسمی مربی بلژیکی با ایران تبریک می‌گویم. از نظر فنی هم باید بگویم هنگ‌کنگ تیم گردن کلفتی نبود که برای ایران مزاحمت ایجاد کند. وقتی بازی تیم ملی را دیدم یاد زمان گذشته و زمان حسن نظری، شاهین بیانی، جواد زرینچه و خسرو حیدری افتادم که ما در آن زمان یک تیم کاملاً راست‌رو بودیم.

وی افزود: از جناح چپ میلاد محمدی هم می‌توانست مثل رضاییان نفوذ کند ولی شاید یکی از دلایلش چپ‌ پا بودن احسان حاج‌صفی در میانه میدان بود که وی توپ‌ها را با داخل پا به سمت راست می‌فرستاد. امید ابراهیمی هم در مرکز زمین خوب بازی را مدیریت کرد و ۳-۴ بار به لایه‌های دفاعی تیم ملی کمک کرد و اجازه نداد حریف صاحب توپ شود.

بازیکن سابق تیم ملی تصریح کرد:‌ وقتی ۲ گل زدیم ویلموتس بیشتر به دنبال مالکیت توپ بود و اگرچه علی کریمی از ابراهیمی هجومی‌تر است ولی با آوردن او سعی کرد توپ را در اختیار تیم ملی قرار دهد. البته حریف از نظر فیزیکی شرایط خوبی نداشت و می‌شد از ضربات ایستگاهی استفاده بهتری کنیم. مثلاً سردار آزمون که به یک مهاجم تمام عیار تبدیل شده به صورت شناور حرکت می‌کرد و منجر به حملات خوبی برای تیم ملی شد.

فریبا در ادامه تأکید کرد: لژیونرهای فوتبال ایران عملکرد بسیار خوبی داشتند و آزمون، جهانبخش، انصاری‌فرد، رضاییان و ابراهیمی بسیار خوب کار کردند و این نشان می‌دهد وقتی این بازیکنان فوتبال ما جدا می‌شوند چقدر می‌تواند تأثیر مثبتی روی فوتبال خود داشته باشند.

وی در خصوص اینکه چه تفاوتی بین تیم کی‌روش و ویلموتس می‌بیند، گفت: در زمان کی‌روش می‌گفتند تیم ملی تدافعی بازی می‌کرد ولی اگر به تعداد بردهای تیم ملی در زمان کی‌روش دقت کنید شاید به این نتیجه برسید که تیم آن مربی چندان هم دفاعی نبوده است اما در مورد تیم ویلموتس مثالی می‌زنم روی گل دوم که جهانبخش حرکت خوبی کرد وقتی انصاری‌فرد به توپ ضربه زد چهار بازیکن ما در محوطه جریمه حریف بودند و به جز جهانبخش یک هافبک هم پشت محوطه بود که عوامل هجومی ما را در محوطه جریمه به شش می‌رساند و این نشان می‌دهد که تیم ما در فاز هجومی برنامه دارد اگرچه معتقدم که در بازی امروز اصلاً شوت به سمت دروازه حریف نزدیم و این یک نوع اشکال است.

منبع: فارس
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=294147

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر