1

وزیر راه و شهرسازی با تجلیل از دست‌اندرکاران پایان عملیات پروازی حج را اعلام کرد

  • کد خبر : 294188
  • ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۳

وزیر راه و شهرسازی با صدور پیامی ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران پروازهای حج، پایان عملیات پروازی امسال را با انتقال بیش از ۸۸ هزار نفر حاجی از خانه خدا به کشور اعلام کرد.

Image result for ‫وزیر راه و شهرسازی‬‎

وزیر راه و شهرسازی با صدور پیامی ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران پروازهای حج، پایان عملیات پروازی امسال را با انتقال بیش از ۸۸ هزار نفر حاجی از خانه خدا به کشور اعلام کرد.

به گزارش عصر سه شنبه پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در پیام محمد اسلامی،  ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت سرور و سالار شهیدان، حسین ابن علی علیه‌السلام آمده است، عملیات حج تمتع سال ۹۸، در بامداد روز ۱۸ شهریور ماه، با انتقال بالغ بر ۸۸ هزار نفر حاجی از خانه خدا به میهن اسلامی، درکمال آرامش و امنیت به پایان رسید.

وی در پیام خود، عملیات انتقال حجاج را در تاریخ کشورمان بی نظیر خواند که توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» انجام شد.

وزیر راه و شهرسازی افزوده است : برخود لازم می‌دانم از زحمات همه نهادهای دست‌اندرکار حج، به‌ویژه؛ بعثه مقام معظم رهبری، سازمان حج و زیارت و تمامی همکاران در هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما»، سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) که با تلاش شبانه‌روزی خود موجب سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند، قدردانی نمایم.

افق انلاین

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=294188

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر