3

گردنه زیبای الماس در تابستان+تصاویر

  • کد خبر : 295084
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵

گردنه الماس در میانه راه جاده اسالم خلخال وجود دارد. اگر از اردبیل غازم این گردنه هستید، باید به قسمت جنوب استان بیایید و خودتان را به شهر خلخال برسانید. از آنجا هم تابلو‌های اسالم را دنبال کنید تا وارد جاده اسالم خلخال شوید. حال اگر از سمت استان گیلان می‌خواهید وارد جاده اسالم به […]

گردنه الماس در میانه راه جاده اسالم خلخال وجود دارد. اگر از اردبیل غازم این گردنه هستید، باید به قسمت جنوب استان بیایید و خودتان را به شهر خلخال برسانید. از آنجا هم تابلو‌های اسالم را دنبال کنید تا وارد جاده اسالم خلخال شوید. حال اگر از سمت استان گیلان می‌خواهید وارد جاده اسالم به خلخال شوید، باید از رشت به سمت غرب و جنگل گیسوم بیایید. در میانه راه با تابلوی اسالم رو به رو خواهید شد. خودتان را به اسالم برسانید و از آنجا تابلوی خلخال را دنبال کنید.

جاذبه‌های دیدنی اطراف گردنه الماس

در میان راه جاده اسالم به خلخال می‌‌توانید به پارک ازناو سری بزنید که یک جاذبه طبیعی بسیار دیدنی است. البته اگر از سمت استان گیلان قسمت ورود به جاده اسالم به خلخال را دارید، حتما کمی مسیر خود را کج کنید و سری به جنگل گیسوم بزنید. این جنگل زیبا تقابل بین دریا و جنگل است، چیزی که شاید در طول عمر خود دیگر نتوانید مشابه آن را ببینید. در نتیجه دیدن آن را اصلا از دست ندهید.

عکاس : زهرا شکری

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=295084

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر