1

۴۵ درصد پروژه‌های ساخت داخلی قطعات به تولید انبوه رسید

  • کد خبر : 295281
  • ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۲

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو از تحقق برنامه داخلی‌سازی قطعات طبق برنامه زمان‌بندی خبر داد و گفت: بیش از ۴۵ درصد از پروژه‌ها و قراردادهای میز نخست وزارت صمت به تولید انبوه و پیش تولید انبوه رسیده است.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو از تحقق برنامه داخلی‌سازی قطعات طبق برنامه زمان‌بندی خبر داد و گفت: بیش از ۴۵ درصد از پروژه‌ها و قراردادهای میز نخست وزارت صمت به تولید انبوه و پیش تولید انبوه رسیده است.

45 درصد پروژه‌های ساخت داخلی قطعات به تولید انبوه رسید

به گزارش افق انلاین به نقل از ایکوپرس،‌ فرشاد مقیمی افزود: از مجموع ۳۳ قطعه خوکفا نشده که همکاری با قطعه‌سازان برای داخلی‌سازی آن در میز نخست خودکفایی آغاز شده، ۹ قطعه به تولید انبوه رسیده و ۶ قطعه نیز در مرحله تولید یک روز خط (آمادگی برای تولید انبوه) است. باقی قطعات نیز مطابق برنامه درحال خودکفایی است.
وی تصریح کرد: با عزم ایجاد شده در زنجیره تامین،‌ تمامی قطعات طبق برنامه زمان‌بندی به مرحله تولید انبوه خواهد رسید.
مقیمی ارزش قرادادهای میز اول خودکفایی را ۴۲۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: با سرمایه‌گذاری در داخلی‌سازی قطعات، علاوه بر قطع وابستگی و اتکا به توان سازندگان داخلی میزان ارزبری در تولید محصولات نیز به صورت چشمگیری کاهش خواهد یافت.
وی از برنامه خودکفایی بخش دیگری از قطعات تا پایان سال خبر داد و گفت: به زودی پروژه‌هایی را برای داخلی‌سازی تعداد دیگری از قطعات به اجرا خواهیم گذاشت.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو،‌ داخلی‌سازی قطعات را مهم‌ترین اقدام برای برون رفت از بحران تولید خودروهای دارای کسری قطعه برشمرد و افزود: با تولید قطعات وارداتی توسط سازندگان توانمند کشور، امکان طراحی و تولید محصول جدید نیز برای خودروساز فراهم می‌شود.
وی تصریح کرد: گروه صنعتی ایران‌خودرو تحقق اهداف تولید در چارچوب اقتصاد مقاومتی و راهبردهای دولت تدبیر و امید را با جدیت دنبال خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=295281

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر