3

اراده نظام در مبارزه با فساد و مفسدان جدی است

  • کد خبر : 295359
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۹

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری اراده نظام در مبارزه با فساد و مفسدان را جدی دانست

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری اراده نظام در مبارزه با فساد و مفسدان را جدی دانست

اراده نظام در مبارزه با فساد و مفسدان جدی استبه گزارش افق انلاین ، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد خاتمی عصر امروز در پایان هفتمین اجلاس رسمی پنجمین دوره خبرگان رهبری در جمع خبرنگان به تشریح دو روز برگزاری این اجلاس پرداخت و گفت: بیانیه پایانی این اجلاس نظرات اعضای مجلس خبرگان رهبری بود که پس از بحث و بررسی مورد تصویب قرار گرفت و منتشر شد.

وی افزود: در نشست امروز رئیس قوه قضاییه و رئیس سازمان اطلاعات سپاه درخصوص بحث نفوذ مباحث بسیار مهم و ارزشمندی مطرح کردند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به اینکه آقای رئیسی در سخنان خود بر اعتماد و اعتمادسازی تاکید داشتند، افزود: باید اعتماد آسیب دیده را جبران کنیم و روند ما روند جبران اعتماد آسیب دیده است که در این زمینه موفق عمل می‌شود.

وی گفت: مردم در کنار مشکلاتی که دارند بدانند نظام در مبارزه با فساد و مفسدان جدی است و بر اساس آنچه که تمام آمار‌ها می‌گوید مردم امیدواری پیدا کرده اند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری همچنین با اشاره به اینکه دنیای استکبار با تمام امکانات به جنگ نظام آمده که یکی از این عرصه‌ها از طریق نفوذ است، افزود: به یاری خدا تاکنون دشمنان در این زمینه ناموفق و ناکام بوده اند.
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به اینکه تنها راه برون رفت از مشکلات مقاومت است، گفت: از مذاکرات آبی درنخواهد آمد.

وی افزود: امریکا از خود بدعهدی نشان داد و سه کشور اروپایی در زمانی که رئیس جمهور در سازمان ملل حضور داشت ظالمانه ایران را متهم کردند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به توطئه‌های امریکا و اروپا برای ضربه زدن به نظام اسلامی گفت: پاسخ این امر مقاومت مردم و مسئولان در برابر توطئه‌های آنان است.

وی افزود: در این اجلاس همچنین گزارشی از سوی دبیر هیات اندیشه ورز ارایه شد که براساس این گزارش بیش از ۱۰۰ جلسه کارگروه‌های هیات‌های اندیشه ورز برگزار شده که متشکل از اعضای خبرگان و کارشناسان بوده است و در عرصه‌های مختلف کار کردند که گزارش مشروح آن فردا در حضور مقام معظم رهبری ارایه خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=295359

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر