5

ادعای فوق جنجالی بازیگر استقلالی: تمامی اتفاقات لیگ مهندسی و هوشمندانه است!

  • کد خبر : 295456
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰:۰۰

اتفاقاتی که در چند فصل اخیر برای استقلال رقم خورده نخ نما شده است.این که چند سال است خیلی مهندسی شده بودجه استقلال را تعیین و درست زمانی که بازیکنان این تیم جدا می شوند پول می رسانند تا استقلال این همه تغییر را داشته باشد.

امیر غفارمنش
امیر غفارمنش در واکنش به معضلات این روزهای تیم محبوبش آغازگر موج جدیدی از جریانات حاشیه‌ای شد.

 امیر غفارمنش در واکنش به محرومیت‌های پی در پی رقم خورده این روزهای فوتبال ایران، ادعایی فوق جنجالی را مطرح کرد و مدعی شد که تمامی مسائل رقم خورده مهندسی شده بود و هیچ توضیح منطقی برای آن وجود ندارد تا بدین شرح این بار امواج حواشی از سوی او ایجاد شوند.

 

غفارمنش که یکی از بازیگران استقلالی و متعصب است، در ادعای خود اظهار داشت: اتفاقاتی که در چند فصل اخیر برای استقلال رقم خورده نخ نما شده است.این که چند سال است خیلی مهندسی شده بودجه استقلال را تعیین و درست زمانی که بازیکنان این تیم جدا می شوند پول می رسانند تا استقلال این همه تغییر را داشته باشد.

امیر غفارمنش

 

اتفاقاتی که برای استقلال در لیگ می افتد کاملا مهندسی شده و هوشمندانه است. سه فصل است که کاری می کنند استقلال ستاره هایش را از دست بدهد و ثبات را از این تیم گرفته اند. پرسپولیسی ها به من می گویند شما این همه بازیکن گرفتید به خدا من حاضرم استقلال بازیکن جدید نگیرد اما مثل پرسپولیس ۴ سال اسکلت اصلی اش حفظ شود نه این که هر سال ستاره هایش از این تیم بروند. اگر استقلال پاتوسی ، صیادمنش، تیام، کاوه رضایی و… را از دست نداده بود آن وقت بحث ما استقلالی ها سر این بود که چرا پنالتی مان گل نشد؟ آن موقع مگر حسرت از دست دادن پنالتی و شکست را می خوردیم؟ شما نگاه کنید در این سه فصل اخیر چند بازیکن کلیدی از استقلال رفته اند و چند بازیکن از پرسپولیس؟

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=295456

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر