5

پشت پرده هجمه علیه مجلس برای تصویب لایحه تجارت از زبان یوسفیان ملا

  • کد خبر : 295604
  • ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس درباره پشت پرده هجمه علیه مجلس برای تصویب لایحه تجارت توضیحاتی ارائه کرد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس درباره پشت پرده هجمه علیه مجلس برای تصویب لایحه تجارت توضیحاتی ارائه کرد.
عزت الله یوسفیان ملا

افق انلاین ، عزت الله یوسفیان ملا عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی درباره تصویب لایحه تجارت در مجلس، گفت: مجلس کانال‌های مختلفی برای بررسی طرح‌ها و لوایح دارد و مرکز پژوهش‌های مجلس، نماینده دستگاه قضایی و… در جلساتی که لایحه تجارت بررسی شد، حضور داشتند.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس برای بررسی لایحه تجارت زمان بسیاری صرف کرد، افزود: از آنجایی که این لایحه بیش از یک هزار ماده دارد، نمایندگان به دنبال آن بودند که آن را براساس اصل ۸۵ تصویب کنند که شورای نکهبان آن را رد کرد.

نمایندگان دستگاه‌های مختلف هنگام بررسی لایحه تجارت در مجلس حضور داشتند

وی با بیان اینکه نماینده دستگاه‌های مختلف در جلساتی که لایحه تجارت تصویب شد، حضور داشتند، اظهار کرد: زمانی که لایحه تجارت در کمیسیون قضایی و حقوقی و صحن علنی مجلس بررسی می‌شد هیچ یک از کارشناسان پیشنهاد و نظری ارائه نکردند، اما حال که این لایحه مهم پس از تلاش‌های بی وقفه مجلس تصویب شده، اعتراض می کنند.

قوانین متعددی در مجلس تصویب شد اما اعتراضی نسبت به آنها صورت نگرفت حال چرا با تصویب لایحه تجارت این هجمه‌‌ها علیه مجلس صورت گرفته است

نظرسنجی‌های صورت گرفته درباره لایحه تجارت درست نبود

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اضافه کرد: نظرسنجی درباره لوایح و طرح های مورد بررسی در مجلس باید چارچوب خاصی داشته باشد به گونه ای که هر فرد بتواند یک رای دهد حال آنکه نظرسنجی‌های انجام گرفته در رسانه‌ها درباره لایحه تجارت به گونه ای است که یک فرد می‌تواند با چند سیم کارت چند بار رای دهد.

جلسات متعدد کمیسیون‌های تخصصی مجلس درباره لایحه تجارت

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه افرادی که تمایل داشتند لایحه تجارت به نفع خودشان تفسیر شود علیه تلاش‌های مجلس برای تصویب این لایحه مطالبی بیان کردند، ادامه داد: لایحه تجارت در جلسات متعدد کمیسیون‌های تخصصی مجلس مورد بررسی قرار گرفته است.

عضو کمیسیون آئین نامه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قوانین متعددی در مجلس تصویب شد اما اعتراضی نسبت به آنها صورت نگرفت حال چرا با تصویب لایحه تجارت این هجمه‌‌ها علیه مجلس صورت گرفته است، ادامه داد: قانون تجارت ابزار کار سرمایه داران و بزرگان اقتصادی است، این افراد با امکاناتی که در اختیار دارند به راحتی می‌توانند با برنامه‌هایی مانند نظرسنجی ذهنیت جامعه را نسبت به طرح یا لایحه تغییر دهند.

خانه ملت

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=295604

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر