2

تذکر عضو خبرگان به رئیس‌جمهور پیرامون معیشت اقشار کم درآمد

  • کد خبر : 295979
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۹:۲۰

نماینده منتخب استان در مجلس خبرگان رهبری گفت: من در سخنرانی رسمی خود در جلسه خبرگان نکاتی را پیرامون بیکاری و معیشت اقشار کم‌درآمد و مسئله آب به رئیس جمهور تذکر دادم.

نماینده منتخب استان در مجلس خبرگان رهبری گفت: من در سخنرانی رسمی خود در جلسه خبرگان نکاتی را پیرامون بیکاری و معیشت اقشار کم‌درآمد و مسئله آب به رئیس جمهور تذکر دادم.

تذکر عضو خبرگان به رئیس‌جمهور پیرامون معیشت اقشار کم درآمد

آیت الله علیرضا اسلامیان گفت: گره‌ای که می‌شود با دست باز کرد هیچگاه نباید با دندان باز کرد، برخی امور هنگامی که بحرانی می‌شوند آنجا مسئله حل می‌شود، اگر برخی از مسائل مانند کارگران نیشکر قابل حل نبوده، پس چرا بعد از اجتماعی شدن، حل می‌شوند.

افق انلاین ، نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از نحوه مدیریت در برخی از حوزه‌ها، ادامه داد: مسائلی همچون هفت تپه و هپکو اگر قابل حل نبودند پس چرا بعد از اینکه فریاد زدند بخشی از مشکلاتشان حل شد، این نشان می‌دهد مسائل قابل حل هستند اما نیاز به مدیریت صحیح دارند.

اسلامیان با تاکید بر اینکه باید علاج واقعه را قبل از وقوع انجام داد، بیان کرد: مسئله‌ی آب استان چهارمحال و بختیاری همین است، آب زیر پای مردم استان تولید می‌شود اما برخی از نقاط با تانکر آبرسانی می‌شود.

وی، بیان کرد: باید یک گروه کارشناسی که وابستگی به استان‌های ذی نفع ندارند مسوؤلیت بررسی و اظهارنظر کارشناسی در این خصوص را بر عهده بگیرند و مطالعاتی مانند بستر رودخانه، سوابق و مساحتی که آب از این عبور می‌کند، میزان برداشت آب و … را انجام دهند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در خصوص اظهارات خود در صحن علنی مجلس خبرگان رهبری توضیح داد: من در سخنرانی خود در جلسه خبرگان سه نکته را به آقای رئیس‌جمهور تذکر دادم و خواستم در خصوص مسئله معیشت مردم و مشکلات اقتصادی، موضوع عدم ارتباط با امریکا و مسئله آب بین استان‌های چهارمحال و بختیاری و سایر استان‌های فلات مرکزی توجه ویژه داشته باشند.

وی در پایان با انتقاد از وضعیت معیشتی برخی از اقشار توضیح داد: مبارزه جدی و بی امان با مفاسد اقتصادی و رسیدگی به مشکلات اقشار کم درآمد مسئله مهم امروز کشور است چون مردم از نظر اقتصادی تحت فشار هستند و مسؤولان ذی ربط نباید در این خصوص کوتاهی کنند.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=295979

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر