4

دست به دامان قشر مذهبی شدن دیگر خواست ما نیست

  • کد خبر : 2961
  • ۰۲ تیر ۱۳۹۰ - ۸:۵۹

گروه موسوم به شورای هماهنگی سبز پس از افتضاح «راهپیمایی سکوت در پیاده رو»! به تناقض افتاده و خواستار الله اکبر گفتن شد. همین امر اسباب مجادلات تازه را در میان رسانه های اپوزیسیون فراهم کرد. شبکه بالاترین در واکنش به این پیشنهاد سردرگم نوشت: فراخوان الله اکبر!! در حالی که ما دنبال سکولاریسم هستیم […]

گروه موسوم به شورای هماهنگی سبز پس از افتضاح «راهپیمایی سکوت در پیاده رو»! به تناقض افتاده و خواستار الله اکبر گفتن شد. همین امر اسباب مجادلات تازه را در میان رسانه های اپوزیسیون فراهم کرد.
شبکه بالاترین در واکنش به این پیشنهاد سردرگم نوشت: فراخوان الله اکبر!! در حالی که ما دنبال سکولاریسم هستیم بی معناست. دست به دامان قشر مذهبی شدن دیگر خواست ما نیست و اینکه بگوییم شعار الله اکبر بدهید، روزه بگیرید و نماز بخوانید، اشتباه است. با این کارها ما هیچ دگرگونی نمی توانیم انجام دهیم.
بالاترین همچنین با لحنی اعتراضی می نویسد: چرا جنبش سبز به جایی نرسید؟ خوب معلومه چون سرانش بعد از خیانت حالا آدم شده اند. قابل توجه بچه های جنبش سبز! این قبری که داریم برایش گریه می کنیم، داخلش خالی است.
در همین حال پایگاه گروهکی «اخبار روز» وابسته به اپوزیسیون سابقه دار، درباره «چرایی عدم پاسخ مثبت مردم به شورای هماهنگی سبز» تصریح کرد: در پی ماجرای ۲۵ بهمن در خارج کشور شورایی به نام « شورای همبستگی راه سبز امید» بر سر راه جنبش، سبز شد و اعلام موجودیت کرد و مدعی شد که من بعد هر سه شنبه مردم را به حضور در خیابانها فرا خواهد خواند. این جمع مجهول الهویه فکر می کرد قادر خواهد بود مردم را به اعتراضات خیابانی دعوت نماید تا مهر بی هویتی خود را بر جنبش مردم ثبت کند. اما بسیاری از مخالفان جمهوری اسلامی مقالات متعددی در مورد بی هویتی این شورا نوشته اند که آخرینش مقاله خانم مهرانگیز کار به نام «شما کیستید» است. او به درستی می نویسد «آنها مردم را دست کم گرفته اند و خیال می کنند با مشتی نادان و جاهل در عرصه سیاستهای اعتراضی طرف هستند و خیال می کنند ایرانیان همه صد سالی که در راه آزادی خون داده اند چشم به راه مجهولی بوده اند از جنس بی نام و نشان شورای سبز امید که خود را بر بالهای اینترنت به آنها تحمیل می کنند.»
اخبار روز می افزاید: شورای یاد شده در فراخوان های خود دست از پا درازتر برگشت. معلوم نیست به چه دلیل مردم باید به مشتی آدم غایب و مجهول الهویه اعتماد کنند؟ اصلا تجربه و توانایی سیاسی افراد تشکیل دهنده این شورا چیست؟ و چقدر می توان به خرد و عقل آنها اعتماد و اطمینان داشت؟ پیشینه آنان کدام است و عضو کدام دستگاه امنیتی و غیرامنیتی جمهوری اسلامی بوده اند؟ تا مردم خود را به آنان و فراخوان هایشان بسپارند و به خیابانها بیایند. اصلا از کجا معلوم است که در بین این شورای بی هویت افراد با هویتی مثل مدحی فرستاده جمهوری اسلامی برای محدود کردن مبارزات مردم در قلمرو رژیم نباشد؟
برخی رسانه های ضدانقلاب پیش از این به اشتباه مدعی شده اند فراخوان های شورای هماهنگی به نحوی تعریف می شود تا دستگاه اطلاعاتی جمهوری اسلامی تتمه بقایای اپوزیسیون را از سوراخ بیرون کشیده و شناسایی و سرکوب کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=2961

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر