مدیر کل نظارت بر سرویسهای ارتباطی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: بخشی از شکایاتی که به رگولاتوری ارسال شده، به شکایات مشترکانی مربوط است که مزاحمت از طرف سیمکارتهای ایرانسل داشتند که ظاهرا برخی از این سیمکارتها هنوز توسط ایرانسل به ثبت نرسیده است.
غلامرضا داداشزاده در گفتوگو با ایسنا، اظهار کرد: اپراتور دوم تلفن همراه دیتابیس کامل و مشخصی از مشترکان خود نداشت و بعضا سیمکارت برخی مشترکان ثبت نشده بود که این عده به راحتی میتوانستند از طریق این سیمکارتها ایجاد مزاحمت کنند.
وی افزود: البته ایرانسل در این باره اقدام کرد و هر روز از این میزان شکایتها کاسته میشود و طی چند ماهه اخیر دیتابیس آنها چک شده و در حال حاضر اکثر سیمکارتهای ایرانسلی که دست مردم است، به ثبت رسیده، اما هنوز درصد کمی نیز باقی مانده است که در دست انجام و ثبت شدن هستند.
وی درباره آمار این سیمکارتها تصریح کرد: آمار دقیقی از سیمکارتهای ثبت نشده نداریم و میزان شکایات و بررسیها این آمار را نشان میدهند.