5

سپاهان – سایپا؛ جدال تیم‌های آماده و بحران‌زده

  • کد خبر : 297832
  • ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۸:۰۱

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در هفته هشتم لیگ برتر میزبان سایپا است.

سپاهان - سایپا؛ جدال تیم‌های آماده و بحران‌زده

به گزارش افق انلاین ، تیم فوتبال سپاهان اصفهان روز جمعه ۳ آبان ماه در دیداری از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال به مصاف حریف خود سایپا خواهد رفت.

طلایی‌پوشان در ۷ هفته ابتدایی لیگ برتر شکستی در کارنامه ثبت نکرده‌اند و هنوز دروازه خود را باز شده ندیده‌اند؛ سپاهان برای کسب پیروزی در این دیدار خانگی کار سختی خواهد داشت و باید تمام توان خود را به کار گیرد.

شاگردان قلعه‌نویی با امتیازات جمع‌آوری شده در صدر جدول لیگ برتر ایستاده‌اند اما نفس‌های گرم تراکتور و شهر خودرو را پشت خود حس می‌کنند و برای تثبیت جایگاه به هر ۳ امتیاز بازی با سایپا نیاز دارند.

سایپا اما که در ۳ هفته ابتدایی عملکرد خوبی داشت و ۷ امتیاز از ۹ امتیاز ممکن را به دست آورده بود، در ۴ دیدار گذشته شکست خورده و در وضعیت خوبی قرار ندارد؛ شاگردان ابراهیم صادقی هفته گذشته شکست سنگینی مقابل استقلال متحمل شدند و از همین رو برای جبران به اصفهان می‌آیند.

داوران دیدار سپاهان و سایپا

این بازی از ساعت ۱۶:۴۵ روز جمعه و در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان آغاز می‌شود و علی صفایی قضاوت این دیدار را برعهده دارد و آرمان اسعدی، رحیم حاجیلو، مرتضی منصوریان، حسین زمانی و محمدی علی پورمتقی نیز وی را در این امر همراهی می‌کنند؛ ناظر داوری رحیم رحیمی‌مقدم خواهد بود.

محرومان و مصدومان دو تیم

سپاهان در این دیدار مهدی کیانی را به دلیل محرومیت ندارد اما محسن مسلمان، علی‌رضا نقی‌زاده، کومان و محمد ایران‌پوریان به دلیل مصدومیت قادر به همراهی طلایی‌پوشان نیستند؛ سایپا نیز برای این دیدار محرومی ندارد.

نتایج بازی‌های گذشته

سپاهان هفته گذشته مهمان گل‌گهر سیرجان بود و با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید؛ شاگردان امیر قلعه‌نویی با کسب ۵ پیروزی و ۲ تساوی و با ۱۷ امتیاز در رده نخست جدول رده‌بندی حضور دارند.

سایپا هم هفته قبل مهمان استقلال تهران بود و در پایان با نتیجه ۴ بر صفر شکست خوردند؛ شاگردان صادقی با ۲ برد، یک تساوی و ۳ شکست و ۷ امتیاز در رده نهم جدول لیگ برتر قرار گرفته‌اند.

تاریخچه بازی‌های دو تیم

سپاهان و سایپا تهران در ۳۶ بازی لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفته‌اند و در این بین طلایی‌پوشان موفق به کسب ۱۵ پیروزی شده‌اند و ۹ برتری سهم سایپا بوده است و ۱۲ بازی به تساوی انجامیده است؛ بهترین برد سپاهان مقابل سایپا با نتیجه ۵ بر ۱ بوده است و برد ۴ بر ۱ نیز بهترین پیروزی سایپا بوده است.

بهترین گلزنان دو تیم

در سپاهان کی‌روش استنلی، علی قربانی و محمد محبی با ۲ گل زده بهترین گلزن هستند و علی قربانی، کومان، سجاد شهباززاده و ولسیانی نیز هر کدام یک گل زده‌اند؛ در سایپا نیز محمد‌رضا سلیمانی و آرمان رمضانی به ترتیب با ۳ و ۲ گل زده بهترین گلزنان این تیم هستند.

به گزارش فارس، برنامه کامل بازی‌های هفته هشتم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

جمعه ۳ آبان ماه

ماشین‌سازی تبریز – نفت مسجد سلیمان

سپاهان اصفهان – سایپا

پیکان تهران – ذوب‌آهن اصفهان

شاهین شهرداری بوشهر – پرسپولیس

فولاد خوزستان – نساجی مازندران

صنعت نفت آبادان – تراکتور تبریز

استقلال تهران – پارس جنوبی جم

جمعه ۲۴ آبان ماه

شهر خودرو – گل‌گهر سیرجان

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=297832

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر