2

ادامه روند کاهش نرخ ارز در کشور و قیمت انواع سکه ها

  • کد خبر : 2979
  • ۰۲ تیر ۱۳۹۰ - ۹:۵۸

رییس اتحادیه کشوری طلا و جواهر با اشاره به افزایش قیمت طلا در بازارهای جهانی گفت: ادامه روند کاهش نرخ ارز در کشور باعث شده است قیمت هر قطعه سکه تمام بهار‌ آزادی طرح جدید در بازار به ۴۴۲ هزار تومان کاهش یابد. به گزارش واحد مرکزی خبر ، محمد کشتی آرای در مصاحبه با […]

رییس اتحادیه کشوری طلا و جواهر با اشاره به افزایش قیمت طلا در بازارهای جهانی گفت: ادامه روند کاهش نرخ ارز در کشور باعث شده است قیمت هر قطعه سکه تمام بهار‌ آزادی طرح جدید در بازار به ۴۴۲ هزار تومان کاهش یابد.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، محمد کشتی آرای در مصاحبه با رادیو اقتصاد افزود : قیمت نیم سکه در بازار به ۲۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان و نرخ ربع سکه بهار آزادی هم به ۱۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است. که نسبت به روزهای قبل کاهش نشان می دهد.

رییس اتحادیه کشوری طلا و جواهر قیمت سکه یک گرمی را هم در بازار ۷۱ هزار تومان اعلام کرد.

کشتی آرای گفت : قیمت هر مثقال طلای ۱۷ عیار حدود ۱۹۲ هزار تومان ، قیمت هر مثقال طلای ۱۸ عیار ۲۰۲ هزار تومان و قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز به ۴۴ هزار تومان رسیده است.

نرخ دلار هم در بازار در پایان معاملات دیروز تا ۱۱۶۲ تومان ، نرخ یورو به ۱۶۷۳ تومان و نرخ هر پوند انگلیس هم ۱۹۷۰ تومان بالغ شد که همچنان روند کاهش دارد.

وی در باره بحث مالیات بر ارزش افزوده طلا و سکه هم گفت :‌ قانون مالیات بر ارزش افزوده در صنف طلافروشی در حال اجراست و در خصوص سکه بهار آزادی هم سازمان امور مالیاتی معتقد است سکه یک کالاست و باید مالیات بر ارزش افزوده آن پرداخت شود که در نخستین عرضه از سوی بانک مرکزی اعمال می شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=2979

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر