به گزارش افق انلاین ، حمید درخشان، پیشکسوت تیم ملی و باشگاه پرسپولیس درباره برد پنج گله این تیم مقابل شاهین شهرداری بوشهر به خبرنگار برنا گفت: خوشبختانه دیروز بازی خوبی را شاهد بودیم و برد پرگل در بوشهر برای ‌تیم و علیپور خوب بود. پرسپولیس با این برد به لحاظ روحی و روانی در وضعیت بسیاری خوبی قرار گرفت و فشار زیاد از روی علیپور نیز برداشته شد و می توان به آینده بیشتر امیدوار بود.

وی افزود: امیدوارم این روند خوب در ادامه لیگ هم ادامه داشته باشد و البته نباید این پنج گل باعث شود تیم از رفع برخی ایرادات غافل شود. شکی نیست پرسپولیس از این هم می تواند بهتر شود و در همین بازی بازیکنان می توانستند گل های بیشتری بزنند. پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است و در تمام بازی ها باید به دنبال کسب سه امتیاز باشد.

درخشان در پاسخ به این سوال که منظورش از ایرادات چیست، عنوان کرد: پرسپولیس می‌تواند بهتر از این باشد، شکی در این خصوص نیست. تیم به لحاظ تاکتیکی، سرعت بازی و هماهنگی بازیکنان با هم می تواند چند نکته ای باشد که در پرسپولیس باید ارتقا پیدا کند، نه به خاطر بازی های لیگ، من معتقدم این تیم با این نفرات علاوه بر مدعی بودن در لیگ برتر در آسیا هم می تواند یکی از بهترین ها شود و دور از ذهن نیست با تقویت تیم در نیم فصل ما در آسیا هم مدعی باشیم.

او در بخش دیگری از صحبت هایش پیرامون زدن پنج گل و خط هجومی قدرتمند پرسپولیس بدون حضور جونیور برزیلی تاکید کرد: نمی خواهم از ارزش های این برد خوب کم کنم، تیم شاهین حرفی برای گفتن نداشت و در خطوط سه‌گانه مشکلات اساسی داشت و این برد پیش بینی می شد اما ۵ گل نیز بسیار خوب است.حضور ترابی و عالیشاه در خط حمله باعث شد، تیم موقعیت های زیادی بدست بیاورد. من از بازی دوم جونیور گفتم حضور او حتی یک ثانیه هم کمکی به پرسپولیس نمی کند!

درخشان در پایان پیرامون بازی بعدی پرسپولیس مقابل ماشین سازی نیز گفت: بعید می دانم آن بازی برای تیم سخت شود، البته نباید حریف را دست کم گرفت و بازیکنان هم نباید مغرور شوند و تیم می تواند به یک برد خانگی دست پیدا کند.