2

بازیکنی که زیدان چشم بسته او را جذب کرد!

  • کد خبر : 298483
  • ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۸:۴۶

ستاره بلژیکی از اینکه کنار اسطوره خود زیدان مشغول یادگیری است، احساس رضایت خاطر تمام دارد.

بازیکنی که زیدان چشم بسته او را جذب کرد!

ستاره بلژیکی از اینکه کنار اسطوره خود زیدان مشغول یادگیری است، احساس رضایت خاطر تمام دارد.

به گزارش افق انلاین ،  ادن هازارد تابستان امسال با قراردادی به ارزش ۱۰۰ + ۳۰ میلیون یورو از چلسی به رئال پیوست. شروع او چندان رضایت بخش نبوده اما در هر صورت با گلزنی به گرانادا پای او به گلزنی در بازی های رسمی نیز باز شد و رئالی ها اکنون امیدوارند ستاره بلژیکی نقش مهمتری در تیم محبوب شان ایفا کند.

هازارد در مورد پیوستنش به رئال و کار زیر نظر زیدان گفت:« کسی که فوتبال را دوست دارد، سوای اینکه رئالی است یا نه، باید زیدان را دوست داشته باشد. وقتی بچه بودم، زیدان برای من بهترین بود و همیشه دوست داشتم بازی های او را تماشا کنم. در یک مصاحبه، زیدان گفته بود حاضر است چشم بسته من را جذب کند. پدرم بعد از آن مصاحبه گفت که به تلاشت ادامه بده تا روزی به پیراهن رئال برسی. وقتی زیدان بازنشسته شد، فکر نمی کردم آنقدر زود وارد دنیای مربیگری شود و حالا ما دو نفر با هم هستیم و از اینکه کنار اسطوره ام حضور دارم، خوشحالم. او می داند فوتبالیست به چه چیزی نیاز دارد و زمانی که احساس کند باید حرف بزند، این کار را انجام می دهد.»

هازارد ادامه داد:« من به تیبو کورتوا ایمان دارم و حرف هایش مورد قبول من هستند. او سال گذشته به رئال پیوست و همیشه به من می گفت رئال بهترین تیم دنیاست. پس از جام جهانی می خواستم به رئال بیایم و تصمیمم قطعی بود ولی این اتفاق میسر نشد و یک سال دیگر هم در چلسی ماندگار شدم. تابستان امسال اما همه چیز ساده تر بود و چلسی هم من را به خوبی درک کرد و اجازه جدایی داد. با فلورنتینو پرز(رئیس رئال) حرف زدم و به من گفت که در رئال انتظارم را می کشید. با لوکا مودریچ هم حرف زدم و متوجه شدم در رئال همه منتظر من هستند. در نهایت رویای من به تحقق پیوست.»

فتح لیگ قهرمانان:« برای من همانطور که قبلا گفته ام، فتح لیگ قهرمانان مهمترین چیز است. با چلسی یک بار به نیمه نهایی رسیده ام و آنها یک سال قبل از اینکه به این تیم ملحق شوم، فاتح لیگ قهرمانان شده بودند. فتح لیگ قهرمانان دشوار است ولی در رئال هستم تا به این آرزو برسم.»

خبرانلاین

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=298483

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر