3

توخل: بله، کاوانی از شرایط راضی نیست

  • کد خبر : 298767
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۸

توماس توخل، نارضایتی ادینسون کاوانی از نیمکت نشینی در پاری سن ژرمن را تایید کرد.

توماس توخل، نارضایتی ادینسون کاوانی از نیمکت نشینی در پاری سن ژرمن را تایید کرد.

به گزارش افق آنلاین ، با انتقال مائورو ایکاردی به پاری سن ژرمن  و درخشش هفته های اخیر وی، شرایط کاوانی برای بازگشت به ترکیب اصلی دشوار شده است. ادینسون کاوانی از اواخر ماه آگوست و بعد از مصدومیت لگن دیگر در ترکیب ثابت تیمش قرار نگرفته و وی در جریان پیروزی اخیر پاری سن ژرمن مقابل مارسی، بازی را از روی نیمکت آغاز کرد. اخباری در مورد احتمال جدایی او در تابستان بعدی به گوش می رسد و توماس توخل نیز نارضایتی وی را تایید کرده است.

توماس توخل گفت: “ادینسون کاوانی هفته ها به دلیل مصدومیت قادر به بازی کردن نبود. حالا او می خواهد به تیمش کمک کند و لازم است در ترکیب قرار گیرد. شرایط کاملا عادی است و کاوانی باید برای یافتن ریتم و جایگاه خود در تیم مبارزه کند، زیرا ما باید در کل در مورد تیم فکر کنیم. ادینسون کاوانی بزرگترین گلزن تاریخ این باشگاه است، اما خود او نیز همیشه به فکر منافع تیمی است. شرایط در این مرحله دشوار است، زیرا پاری سن ژرمن بدون او خوب بازی می کند.

حالا نقش کاوانی کمی تغییر کرده است. کاوانی بازیکنی فوق العاده حرفه ای است، از نظر روحی شرایط خوبی دارد و با کیفیت بسیار زیادی تمرین می کند.

در اتاق کنفرانس خبرنگار اسپانیایی نیز دیده می شود، اما هیچ چیز برای گفتن وجود ندارد. رابطه من با کیلیان امباپه خوب است و من از کار کردن با وی رضایت دارم. او بازیکن بسیار بااستعدادی بوده و من می خواهم باعث پیشرفت امباپه شوم. کار کردن با بازیکنی مانند امباپه دشوار است زیرا او هرگز از شرایط راضی نمی شود.”

ورزش۳

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=298767

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر