4

جشن هالووین به کارگردانی مرد ایتالیایی/ طلسم هشت‌ساله با هت‌تریک شیخ از بین رفت

  • کد خبر : 298800
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۶

تیم تراکتور در هفته نهم لیگ برتر در خانه مقابل استقلال تن به شکست داد.

دیاباته جشن هالووین به کارگردانی مرد ایتالیایی/ طلسم هشت‌ساله با هت‌تریک شیخ از بین رفت

در حساس‌ترین بازی هفته نهم لیگ برتر امروز دو تیم تراکتور و استقلال از ساعت ۱۸ در ورزشگاه یادگار امام(ره) به مصاف هم رفتند.

آبی‌پوشان بعد از هفته‌ها در این بازی دیاباته را در اختیار داشتند. برخلاف چیزی که پیش‌بینی می‌شد استقلال بازی را بهتر از تیم میزبان آغاز کرد و در دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشت. اکبر ایمانی بازیکن تراکتور در دقیقه ۱۱ اولین خطر جدی را روی دروازه استقلال ایجاد کرد که شوت او به کرنر رفت. قائدی در دقیقه ۱۳ اولین موقعیت جدی را از دست داد. دومین موقعیت را مازولا برای تراکتور ایجاد کرد که ضربه او را در محوطه جریمه حسینی مهار کرد. حملات تراکتوری‌ها ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۲۰ روی یک حرکت زیبا محمدرضا آزادی اولین گل را به ثمر رساند. محمدرشید مظاهری در دقیقه ۲۲ در دو موقعیت پشت هم دروازه تراکتور را نجات داد. دیاباته در دقیقه ۲۸ فرصت داشت گل تساوی را بزند که مظاهری توپ را در اختیار گرفت. آبی‌پوشان بعد از دریافت گل بیشتر توپ و میدان را در اختیار گرفتند. حملات استقلال ادامه داشت که روی پاس زیبای مهدی قائدی در دقیقه ۴۰ دیاباته توانست گل تساوی را برای آبی‌ها به ثمر برساند. در دقیقه ۴۵ دیاباته فرصت داشت گل دوم را نیز بزند که توپ او قدرت لازم را نداشت. آخرین موقعیت نیمه اول را مازولا ایجاد کرد که ضربه محکم او را حسینی با واکنشی زیبا به بیرون فرستاد. این نیمه با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم بازهم تیم تراکتور بود که بیشتر به دروازه استقلال نزدیک شد. محمدرضا آزادی زننده گل اول تراکتور فرصت داشت که گل دوم خودش را نیز وارد دروازه حسینی کند که ضربه او به تیر افقی دروازه برخورد کرد. در دقیقه ۵۵ قائدی روی اشتباه مدافعین تراکتور فرصت داشت دروازه میزبان را باز کند که ضربه او با اختلاف اندک به بیرون رفت. در دقیقه ۶۵ روی یک موقعیت عالی در محوطه جریمه تراکتور دیاباته از شلوغی و غفلت مدافعین استفاده کرد و گل دوم خودش و تیم استقلال را به ثمر رساند. این پایان کار نبود و دیاباته لحظاتی بعد از گل دوم توانست روی حرکت زیبا گل سوم را نیز درون دروازه مظاهری قرار دهد. مدافعین تراکتور در نیمه دوم اشتباهات زیادی داشتند و بازیکنان استقلال نیز از این اشتباهات بیشترین بهره را بردند. دنیزلی بعد از دریافت گل سوم دست به دو تعویض زد و ساسان انصاری و مسعود شجاعی را وارد زمین کرد. آهنگ هجومی تراکتور بعد از ورود این دو بازیکن به زمین بیشتر شد و در اولین موقعیت روی پاس شجاعی، انصاری گل دوم را با ضربه سر درون دروازه حسینی جا داد. دو دقیقه بعد از گل دوم تراکتور، دیاباته فرصت داشت برای چهارمین بار دروازه تراکتور را باز کند که مظاهری مقابل این ضربه مقاومت کرد. درحالی که تراکتور درحال فشار روی دروازه استقلال بود که گل تساوی را بزند بازهم روی اشتباه خط دفاعی، علی کریمی از پشت محوطه جریمه با یک ضربه زیبا دروازه مظاهری را برای چهارمین بار باز کرد. در دقایق پایانی بازی تراکتور چند موقعیت داشت که فاصله را کمتر کند ولی با درخشش حسینی نتوانست گل دیگری بزند. این بازی در نهایت با نتیجه ۴ بر دو به سود استقلال به پایان رسید.

 

استقلال هشت سال بود که موفق به پیروزی در تبریز نشده بود که با این برد طلسم هشت ساله آبی‌ها در تبریز شکسته شد. آبی‌پوشان با این برد ۱۵ امتیازی شدند و در رده هفتم جدول قرار گرفتند. تیم تراکتور نیز با همان ۱۷ امتیاز در رده دوم باقی ماند.

 

ترکیب تراکتور:

رشید مظاهری، ایمان سلیمی، مهدی تیکدری، رضا اسدی، میثم تیموری، سید احمد موسوی، اکبر ایمانی، ویلیان میمبلا، احسان حاج صفی، مازولا و محمدرضا آزادی

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، عارف غلامی، علی کریمی، شیخ دیاباته،‌ فرشید اسماعیلی، مهدی قائدی، وریا غفوری، سیاوش یزدانی، هرویه میلیچ، مسعود ریگی و محمد دانشگر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=298800

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر