2

عضو هیات مدیره ایران ترانسفو و سهامدار بخش خصوصی شرکت ایران ترانسفو دستگیر شد

  • کد خبر : 298856
  • ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۲

کارخانه ایران ترانسفو در زنجان قرار دارد اما با توجه به اینکه مسائل مربوط به واگذاری و مسائل دیگر در تهران بوده این پرونده بنا به صلاحیت محلی دادگاه‌ها در تهران مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

منابع آگاه اعلام کردند که عضو هیات مدیره ایران ترانسفو و سهامدار بخش خصوصی شرکت ایران ترانسفو دستگیر شد

عضو هیات مدیره ایران ترانسفو دستگیر شدبه گزارش افق آنلاین ، طبق اعلام منابع آگاه عضو هیات مدیره شرکت ایران ترانسفو و سهامدار بخش خصوصی این شرکت دستگیر شده است.

کارخانه ایران ترانسفو در زنجان قرار دارد اما با توجه به اینکه مسائل مربوط به واگذاری و مسائل دیگر در تهران بوده این پرونده بنا به صلاحیت محلی دادگاه‌ها در تهران مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

فرد مذکور ۲۸ درصد سهام این کارخانه را در اختیار دارد.

در سفر آیت الله رئیسی به استان زنجان، بهزاد ظهیری مدیرعامل شرکت ایران ترانسفو در مورد خصوصی سازی در این شرکت گفت: باید سهام و سود سهام ارائه شده به سهامداران مورد بررسی قرار گیرد، چطور می شود به یک نفر در این شرکت ۱۰۸ میلیارد تومان سود سهام تعلق بگیرد.

وی در مورد اقدام اشتباه در حوزه خصوصی‌سازی در این شرکت گفت: این فرد حدود ۲۰۰ میلیارد تومان سهام فروخته و ارزش سهامی که در این شرکت دارد حدود ۸۵۰ میلیارد تومان است. بخشی از سود سهام را گرفته و بخشی نیز در حال حاضر توقیف شده است.

وی بیان کرد: سئوال بنده این است که چطور می‌شود یک نفر با پرداخت سهام ۵۰ یا ۶۰ میلیارد تومان صاحب یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان سود سهام شود و ۳۲۱ میلیارد تومان نیز سالهاست به دولت بدهکار است. چرا سازمان خصوصی سازی فسخ قرار داد نمی کند و در این راستا اقدامی انجام نمی‌دهد؟

وی همچنین عنوان کرد که این فرد همچنین ۳۴ میلیارد تومان از پول این شرکت را یک و نیم سال است تصرف کرده و پس نمی دهد.

آیت‌الله رئیسی نیز بعد از شنیدن این سخنان قول پیگیری داد، حال با گذشت زمان کمی از این گزارش مدیرعامل شرکت و پیگیری دستگاه قضا شاهد دستگیری این فرد هستیم.

با توجه به عزمی که قوه قضاییه در مبارزه با فساد و ناعدالتی دارد، دستگیری سهامدار بخش خصوصی ایران ترانسفو نشان می‌دهد که عاقبت خصوصی سازی های اشتباه و مسئله دار برخورد قاطع دستگاه قضایی خواهد بود.

ایلنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=298856

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر